Technologie » Komputery
Linie lotnicze SAS z systemem Comarch ECM
Zobacz więcej zdjęć » |
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Linie lotnicze we współpracy z Comarch wdrożyły w ciągu 5 miesięcy innowacyjne rozwiązanie do obsługi klienta umożliwiające automatyczne rozwiązywanie podstawowych problemów.
Rozwiązanie Comarch ECM Customer Care oferuje rozszerzenie funkcjonalności o zarządzanie sprawami zgłaszanymi przez klientów, niezależnie od formy komunikacji jaką wybiorą – chatu, e-maila, formularza WWW, wpisu w mediach społecznościowych, zgłoszenia telefonicznego czy tradycyjnego listu. Pasażerowie SAS mogą zgłaszać pytania związane z obsługą aplikacji mobilnej, sugestie w zakresie procedury odprawy, obsługi podczas lotu czy zmiany rezerwacji lotu.
Z rozwiązania korzysta blisko 200 agentów SAS na całym świecie – od Chin przez Europę aż po USA. Pozwala to na szybsze (w niektórych przypadkach nawet w pełni automatyczne) rozwiązywanie spraw związanych z obsługą pasażerów. Obecnie system obsługuje ponad 120 kategorii spraw związanych z wszystkimi elementami podróży oraz programem lojalnościowym EuroBonus. Rozwiązanie jest w pełni zintegrowane z systemami lojalnościowymi firmy Comarch, a także dziesięcioma innymi systemami kluczowymi z punktu widzenia funkcjonowania linii SAS.
Czytaj całość artykułu tutaj: http://www.erp-view.pl/bpm/linie_lotnicze_sas_z_systemem_comarch_ecm.html
Nadesłał:
openmediagroup
|
Komentarze (0)