Firma » Reklama
Linkowanie strony
Na razie wygląda wszystko prosto, jednak kłopoty pojawią się jeśli musimy znaleźć miejsca w których mamy możliwość pozostawić link.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Większość z tych miejsc jest doskonale znana przez pozycjonerów a tym samym istnieje tam mnóstwo innych linków. Taki odnośnik jest praktycznie bezwartościowy i nic nam nie daje. Jeśli znajdziemy natomiast mocny katalog lub inny portal, okazuje się, iż wstawienie linka w nim jest bardzo drogie. Skuteczną metodą jest pisanie artykułów, jeśli jesteśmy specjalistami w danej branży, odszukajmy tematyczne blogi i zapytajmy o możliwość opublikowania w nich tematycznego artykułu. Za pewne znajdziesz sporo takich miejsc, a linki z artykułów posiadają bardzo dużą skuteczność. Pamiętaj jednak by każdy artykuł, który publikujesz był inny, inaczej możesz zaszkodzić zarówno swojej stronie jak i stronie na której publikujesz materiał. http://wiesizwrocka.wroclaw.pl/ to jedno z miejsc w którym możesz dodać swój artykuł. Kolejnym miejscem w którym możesz zostawić link są fora, za pewne sporo osób szuka firm, które świadczą taką usługę jak Ty, zostaw na forach ślad po sobie, zareklamuj się wstawiając link. Dywersyfikacja linków jest bardzo ważna, linkowanie tylko z katalogów, bądź to tylko za pomocą artykułów, czy np. za pomocą swojego zaplecze, które stoi na jednym skrypcie jest niebezpieczne. Linki do Twojej witryny muszą być zróżnicowane.
Różnorodność miejsc z których linkujemy stronę to jedno, różne muszą być również także same linki, czyli tak zwane anchory. Pozycjonując jedną frazę, nie możemy skupić się na linkowaniu właśnie tylko i wyłącznie tej jednej frazy. Musimy linkować ją w najróżniejszych formach a także szukać innych fraz, tak by ilość anchorów była jak największa. Nie bójmy się także dawać linków w postaci adresu URL bądź też nazwy firmy. Takie linki są również bardzo ważne w procesie pozycjonowania.
Komentarze (0)