Technologie » Internet
LIVECHAT Contact Center – nowy czat i komunikator dla rozwoju e-biznesu
Zobacz więcej zdjęć » |
Nowa wersja systemu LIVECHAT Contact Center, bazująca na innowacyjnym czacie i komunikatorze internetowym, zawiera wiele funkcjonalności przeznaczonych dla administratorów serwisów i sklepów internetowych.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
System umożliwia m.in. elastyczne zarządzanie wieloma rozmowami, przejmowanie pulpitu zdalnego komputera, personalizację zaproszeń, predefiniowanie odpowiedzi oraz zaawansowane monitorowanie ruchu w serwisie WWW.
„LIVECHAT Contact Center doskonale wypełnia lukę między telefonem i e-mailem - nie trzeba wychodzić poza internetowy kanał komunikacji, a odpowiedzi na zadane pytania nadchodzą z pominięciem długiego okresu oczekiwania. Odwiedzający stronę otrzymują bezpłatny i natychmiastowy dostęp do potrzebnych informacji, zaś operatorzy są w stanie zapewnić wsparcie nawet do pięciu razy bardziej efektywnie niż z użyciem telefonu" - mówi Szymon Klimczak, dyrektor marketingu LIVECHAT Software.
System wyposażony został również w unikatowe funkcje związane z obsługą użytkowników serwisów i sklepów internetowych m.in. transfer rozmów z zachowaniem pełnej historii i informacji o aktywności użytkownika oraz przeglądanie z nim zawartości serwisów internetowych. Nowością systemu jest także integracja z systemem analitycznym Google Analytics.
„Efektywne wsparcie użytkowników serwisów i sklepów internetowych są jednymi z kluczowych czynników decydujących o ich popularności. Nowa wersja systemu LIVECHAT Contact Center oferuje wiele innowacyjnych funkcjonalności, które pozwalają budować realną przewagę konkurencyjną" - dodaje Marek Pietrusiak, dyrektor Działu Obsługi Klienta home.pl.
Rozszerzenie oferty home.pl o nową wersję systemu LIVECHAT Contact Center zostanie wsparte akcją promocyjną „Censacja!". Umożliwia ona m.in. zakup systemu w cenach specjalnych obniżonych nawet o 80 proc. Licencje są dostępne od 70 zł dla użytkowników platformy e-commerce Business Shop i od 100 zł dla pozostałych Klientów.
Nadesłał:
ap
|
Komentarze (0)