Rozrywka » Rozrywka

Lody Bonano przygotowują się do sezonu

Lody Bonano przygotowują się do sezonu
Zobacz więcej zdjęć »
Największa franczyzowa sieć lodziarni w kraju – Lody Bonano – intensywnie przygotowuje się do kolejnego sezonu lodowego. Wciąż podpisywane są kolejne umowy z nowymi franczyzobiorcami.Ale prace dotyczą również przygotowania kampanii reklamowej marki.

Jej ważnym elementem będzie m.in. nowy spot telewizyjny, który wraz z początkiem sezonu trafi do ogólnopolskich stacji telewizyjnych.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

 

Pod osłoną nocy złodzieje włamują się do siedziby sieci Lody Bonano. Plądrując pomieszczenia firmy trafiają na cenne przedmioty i pieniądze. Ale ich uwagę przykuwa coś zupełnie innego… Co?

 

- Tego oczywiście nie możemy zdradzić, ale gwarantuję, że jak zwykle będzie sympatycznie, z lekkim przymróżeniem oka i bardzo efektownie. Wszystko będzie jasne już za kilka tygodni, kiedy reklama trafi na antenę – mówi Radosław Charubin, właściciel sieci Lody Bonano.

Uważny widz, szczególnie ten z Białegostoku, z łatwością dostrzeże, że siedzibę Lodów Bonano „zagrały” pomieszczenia Opery i Filharmonii Podlaskiej. Tam bowiem twórcy reklamy postanowili zaaranżować plan zdjęciowy.

- Spot był nagrywany w środku nocy, z piątku na sobotę. Bardzo zależało nam właśnie na tym miejscu, bo idealnie komponowało się z naszą wizją scenariusza. Jestem pewien, że efekt będzie kapitalny, a reklama nie przejdzie bez echa– przyznaje przedstawiciel Lodów Bonano.

 

Warto podkreślić, że ogólnopolska akcja promocyjna mająca na celu budowę obecności marki właśnie m.in. poprzez realizację i emisję spotów TV, to istotny element wsparcia dla franczyzobiorców.

 

- Ogólnopolska kampania reklamowa i obecność w czołowych mediach to oczywiście korzystne rozwiązanie dla naszych partnerów, bo choć w ten sposób nie promujemy żadnej z lodziarni oddzielnie, ale całą markę obecną poprzez lokalne punkty niemal w każdym zakątku kraju, to w ten sposób zyskują potężne narzędzie w walce o klienta. Wierzę, że dzięki temu, legendarne już kolejki ustawiające się po Lody Bonano dodatkowo się wydłużą w tym sezonie – dodaje.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

publicum

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »