Gospodarka » Żywność

LodyBonano jeszcze bliżej swoich fanów

LodyBonano jeszcze bliżej swoich fanów
Zobacz więcej zdjęć »
Działająca od ponad dekady, obecnie największa franczyzowa sieć lodziarni w Europie – LodyBonano – licząca niemal 270 punktów w całym kraju zmienia strategię komunikacyjną.

Choć do budowy trwałych relacji ze swoimi fanami – wciąż będzie wykorzystywać przede wszystkim popularny portal facebook.com, ale będzie to realizować w jeszcze bardziej spersonalizowany sposób – za pomocą lokalnych profili.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

 

 

Marka LodyBonano chce być jeszcze bliżej swoich wiernych fanów. Służyć ma temu m.in. projekt uruchomienia oddzielnych profili fan page na portalu facebook.com, osobnych dla każdego działającego punktu.

 

W efekcie wraz z początkiem marca większość spośród niemal 270 lodziarni posiada już swoje lokalne strony służące do komunikacji z klientami na tym popularnym portalu społecznościowym.

 

Lokalne profile mają służyć przede wszystkim jeszcze większej identyfikacji z marką. - Dzięki temu chcemy, aby nasi klienci poczuli jeszcze silniejszą więź z LodamiBonano, które znajdują się przecież niemal po sąsiedzku - zwykle na przysłowiowe wyciągnięcie ręki – mówi Sylwia Korpacz, odpowiedzialna za marketing marki.

 

Na lokalnych stronach lodziarni, znaleźć można informacje o zaangażowaniu danego punktu w życie społeczności, w której działa, nowości dotyczące oferty czy też prowadzonych aktualnie promocji, konkursów i akcji marketingowych.

 

Docelowo, już wkrótce, wszystkie lokalne profile LodówBonano mają przejść pełen proces integracji wizualnej pod względem spójnej identyfikacji. Dotychczas na portalu facebook.com działało kilkanaście profili lodziarni zakładanych samodzielnie i z inicjatywy ich właścicieli – franczyzobiorców. Teraz, zgodnie z nową strategią profil każdego punktu ma wyglądać podobnie, różnić się ma większą indywidualizacją treści w uwzględnieniu lokalnych uwarunkowań.

 

Jak podkreśla przedstawicielka marki, to ogromny i niezwykle skomplikowany projekt –najprawdopodobniej największe tego typu przedsięwzięcie pod względem skali w całym polskim „facebooku”. - Chyba nikt wcześniej nie porwał się na uruchomienie i prowadzenie na tak znaczną skalę stron tego typu dla fanów na tym portalu.

  Za realizację odpowiada agencja PublicumPR, która dotychczas obsługiwała już marki: LodyBonano, Wytwórnię Lodów Prawdziwych „u Lodziarzy” oraz Hard – Ice zarówno w zakresie media relations jak i social media – prowadząc komunikację na oficjalnym fan page’u LodówBonano, profili wszystkich lokali działających w sieci „u Lodziarzy” oraz profili biznesowych obu lodowych marek. 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

publicum

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »