Gospodarka » Żywność

„Lodziarze” rosną w siłę

„Lodziarze” rosną w siłę
Zobacz więcej zdjęć »
Otwarta przed kilkoma dniami Wytwórnia Lodów Prawdziwych „u Lodziarzy” w Żarach to już 10. tego typu lodziarnia w Polsce. Utworzona w ubiegłym roku sieć rośnie więc w dynamicznym tempie i swoim zasięgiem pokrywa coraz większą część kraju.

 

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

A – jak zapowiadają jej twórcy – to wciąż nie koniec, bowiem cały czas trwają zaawansowane rozmowy z kolejnymi potencjalnymi franczyzobiorcami.

 

 

Wszystko zaczęło się od znalezionego na strychu przepisu babci na domowe lody. To właśnie chęć odtworzenia tego zapamiętanego z dzieciństwa smaku zmotywowała twórcę Wytwórni Lodów Prawdziwych do otwarcia w ubiegłym roku pierwszego tego typu lokalu w Polsce.

 

Niespełna 12 miesięcy później na podstawie tej samej receptury lody „kręci” już 10 lodziarni w całym kraju.

 

- Oprócz Białegostoku, gdzie lody sprzedawane są w dwóch punktach, Wytwórnie działają dziś też m. in. w Augustowie, Białej Podlaskiej, Łomży, Suwałkach i Olsztynie – wyjaśnia Paulina Daniłowicz - manager ds. rozwoju sieci.

 

Swoim zasięgiem sieć wykracza jednak poza Podlasie. Serwowane w niej lodowe przysmaki dostępne są również w województwach: warmińsko-mazurskim (a dokładniej w Ełku), pomorskim (w Gdyni), a nawet… w lubuskim (w Żarach).

 

Co ciekawe, systematycznie rozwijana jest nie tylko lista lokalizacji, ale i sposób dystrybucji lodów. W pierwszym sezonie sprzedawano je poprzez tradycyjne „okienko”. Teraz coraz więcej lokali umożliwia klientom również wejście do środka i delektowanie się ulubionymi przysmakami w komfortowo urządzonych wnętrzach.

 

Stale rośnie też liczba lodziarni wyposażonych w ogródki. Deserami na świeżym powietrzu cieszyć się można m. in. w Białymstoku, Łomży czy Suwałkach.

 

- Jeszcze inaczej jest zaś w Gdyni, gdzie oprócz stacjonarnego lokalu funkcjonują również… riksze, czyli odpowiednio przystosowane do tego celu trójkołowe rowery, umożliwiające sprzedaż lodów na festynach, imprezach miejskich, w parku, a nawet na plaży – dodaje Paulina Daniłowicz.

 

Jak zatem widać, twórcy Wytwórni Lodów Prawdziwych nie spoczywają na laurach i cały czas próbują zaskoczyć swoich klientów jakimiś nowościami, jednocześnie systematycznie zwiększając rozpoznawalność samej marki.

 

Efektem tego jest też stale utrzymujące się na wysokim poziomie zainteresowanie ofertą franczyzową sieci:

 

­- Sezon na lody potrwa jeszcze co najmniej kilka miesięcy, więc chętnych do otwarcia własnej lodziarni w oparciu o sprawdzony koncept nie brakuje. W ostatnim czasie podpisaliśmy kilka wstępnych umów, cały czas prowadzimy również zaawansowane rozmowy z kolejnymi, potencjalnymi franczyzobiorcami – mówi Paulina Daniłowicz - manager ds. rozwoju sieci Wytwórni Lodów Prawdziwych „u Lodziarzy”.

  Wszystko wskazuje zatem na to, że do 10 działających obecnie Wytwórni Lodów Prawdziwych „u Lodziarzy” niebawem dołączą następne, a lodowymi przysmakami będą się mogli cieszyć mieszkańcy kolejnych miast.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

publicum

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »