Technologie » Komputery

LOGIS usprawnia zarządzanie relacjami z klientami z MICROSOFT CRM

Logis Sp. z o.o. jest wiodącym dystrybutorem produktów w zakresie techniki składowania i transportu wewnętrznego. Firma zajmuje się również doradztwem oraz świadczy kompleksowe usługi w zakresie optymalizacji powierzchni magazynowej i systemu dystrybucji.

W związku z dynamicznym rozwojem przedsiębiorstwa podjęto decyzję o wdrożeniu systemu klasy CRM. Logis potrzebował zaawansowanego rozwiązania usprawniającego procesy w obszarze zarządzania sprzedażą i realizacji zgłoszeń serwisowych, a także procedury związane z priorytetowaniem szans sprzedażowych i kontrolą kosztów.

W Logis wdrożono system Microsoft Dynamics CRM 2011. Implementację przeprowadziła firma Fild.NET, specjalizująca się we wdrożeniach produktów firmy Microsoft. Oprócz standardowych funkcjonalności rozwiązania firma Fild.NET zaproponowała Logis wprowadzenie modyfikacji w systemie w celu jego pełnego dostosowania do indywidulanych potrzeb przedsiębiorstwa.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

czytaj całość artykułu tutaj: http://www.erp-view.pl/crm/logis_usprawnia_zarzadzanie_relacjami_z_klientami_z_microsoft_crm.html



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

openmediagroup

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »