Gospodarka » Przemysł

Lotos liderem w zakresie jakości obsługi na stacjach

Lotos liderem w zakresie jakości obsługi na stacjach
Zobacz więcej zdjęć »
Sieć stacji LOTOS zwyciężyła w rankingu „Jakość Obsługi 2009”, który podsumowuje wyniki konsumenckich obserwacji dotyczących obsługi na stacjach paliw w pierwszym półroczu tego roku. Wskaźnik LOTOS-u wynosi 3,17 w skali od -5 do +5.

Na dalszych miejscach w klasyfikacji znalazły się stacje Lukoil (3,1), Bliska (2,68), Orlen (2,53), BP (2,47), Shtell (2,44), Statoil (2,44) i Neste A24 (1,82). Średni wskaźnik jakości obsługi na stacjach paliw wyniósł na przestrzeni pierwszych sześciu miesięcy 2009 r. 2,60.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Pomimo recesji osiągnięto duży, bo aż 36% wzrost wskaźnika w stosunku do wyniku z ubiegłego roku, który uplasował się na poziomie 1,91.

W zestawieniu ujęto wszystkie liczące się na polskim rynku sieci sprzedaży detalicznej paliw - podsumowuje Hanka Krzyżańska, prezes LOTOS Paliw. - Zwycięstwo LOTOS-u jest o tyle istotne, że za najlepszych uznali nas sami klienci, którzy docenili dynamiczne zmiany jakie wprowadziliśmy w spółce w ostatnim czasie.

Od 2007 r. LOTOS Paliwa rozpoczęły efektywną reorganizację segmentu sprzedaży detalicznej, której głównym celem było zwiększenie konkurencyjności sieci, wzrost udziałów w rynku oraz dalsze podniesienie jakości świadczonych usług. W ramach realizowanej strategii rozwoju m.in. uruchomiono stacje ajencyjne, rozpoczęto sprzedaż paliw premium (Dynamic) oraz zainaugurowano program premiowy Navigator. Efekt finansowy optymalizacji funkcjonowania sieci widoczny był już po czterech kwartałach 2008 r. Obszar ten zakończył ub. r. wynikiem EBITDA na poziomie 23 mln zł, podczas gdy w 2007 r. odnotowano stratę w wysokości 21 mln zł.

W rankingu „Jakość Obsługi 2009" wymieniono wszystkie firmy, dla których uzyskano wystarczającą liczbę danych, pozwalających na porównanie. Klasyfikacja bada jakość obsługi oczami klientów poszczególnych firm i instytucji. Każdy konsument po przejściu przez proces rejestracji na stronie www.jakoscobslugi.pl może zgłosić własną obserwację jakości obsługi, związaną z konkretnym zakupem bądź kontaktem z siecią sprzedaży i obsługi klienta, a jego ocena wpłynie na wynik całego rankingu.

W styczniu 2009 r. minęło trzynaście lat istnienia spółki LOTOS Paliwa, która odpowiada za rozwój i zarządzanie ogólnopolską siecią stacji paliw LOTOS. Aktualnie w sieci LOTOS funkcjonuje łącznie 319 stacji dogodnie zlokalizowanych w miastach i przy trasach przelotowych. Te ostatnie, dzięki dużym parkingom, są także doskonałym miejscem do odpoczynku w czasie podróży. Spółka realizuje również inwestycje związane z budową stacji przy autostradach w ramach tzw. Miejsc Obsługi Podróżnych. LOTOS Paliwa posiadają również certyfikowany przez PCBC S.A. system zarządzania jakością w zakresie hurtowego obrotu i dostarczania do stacji paliw benzyn i olejów napędowych do pojazdów samochodowych oraz hurtowego obrotu lekkimi olejami opałowymi.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

ap

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »