Kobieta, zdrowie, uroda » Ciało
Luxury Odmładzający krem+ serum pod oczy SPF 15 Kwas Hialuronowy DIAMONDS & 24k GOLDTM Eveline Cosme
Zobacz więcej zdjęć » |
Nowa, luksusowa formuła linii zawiera mikroskopijne cząsteczki diamentu, 24-karatowe złoto oraz unikalną kompozycję substancji czynnych, które w widoczny sposób odbudowują skórę, dodając jej blasku.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Przeczytaj również
Luksusowy krem+serum przeznaczony jest do szczególnej pielęgnacji dojrzałej i wymagającej skóry wokół oczu. Formuła oparta na innowacyjnym kompleksie DIAMOND & Gold 24k SKIN COMPLEXTM bogata w czyste 24-karatowe złoto koloidalne i prawdziwy diament skutecznie rozjaśnia cienie, niweluje opuchliznę i obrzęki pod oczami. Głęboko nawilża, wygładza i ujędrnia. Działa kojąco i odprężająco. Redukuje zmarszczki i przebarwienia. Natychmiast po zastosowaniu skóra wokół oczu staje się bardziej elastyczna i odzyskuje młodzieńczy blask.
Składniki aktywne:
· MIKROKRYSZTAŁY DIAMENTU – poprawiają koloryt i przywracają blask zmęczonej skórze.
· ZŁOTO 24k – stymuluje syntezę kolagenu, odbudowuje i regeneruje komórki skóry. Nawilża, ujędrnia i liftinguje.
· KOFEINA – reguluje mikrokrążenie, skutecznie usuwa ślady zmęczenia.
· WYCIĄG ZE ŚWIETLIKA – działa kojąco i odprężająco, łagodzi objawy zmęczenia oczu, zmniejsza cienie i obrzęki, tzw. „worki”.
· WYCIĄG Z KASZTANOWCA – poprawia ukrwienie skóry i likwiduje obrzęki. Wzmacnia naczynka krwionośne.
· bioKWAS HIALURONOWY – nawilża i wygładza skórę, przywracając jej jędrność i elastyczność.
· KOMPLEKS Z PROTEIN PSZENICY – natychmiast wygładza, wzmacnia i uelastycznia.
· ACACIA COLLAGEN – głęboko nawilża, napina i wygładza skórę.
· bioOLEJEK ARGANOWY – zapobiega procesom starzenia się skóry, intensywnie nawilża i regeneruje.
· WOSK PSZCZELI – odżywia, wygładza i uelastyczniają naskórek
· witamina E – neutralizuje wolne rodniki, zmniejsza wrażliwość skóry na promieniowanie UV. Cena: 15 ml. ok. 16,00 zł
Nadesłał:
konceptPR
|
Komentarze (0)