Firma » Biznes
MÜLLER MIX – Innowacją Roku 2010
Zobacz więcej zdjęć » |
Müller Mix, popularne jogurty serwowane w dwukomorowych kwadratowych opakowaniach, dostępne w 13 wersjach smakowych zostały wybrane Innowacją Roku 2010 w tegorocznym panelu badawczym PRODUKT ROKU w swojej kategorii.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
- Przyznany nam, zaledwie w rok od wprowadzenia marki na polski rynek, tytuł Innowacja Roku 2010, to dla nas ogromne wyróżnienie. Tym bardziej je doceniamy, gdyż o zwycięstwie zdecydowali sami konsumenci. Zatem klienci doceniają walory smakowe naszych produktów oraz duży wybór smaków - mówi Joanna Starzycka-Nogaj, Marketing Manager w Müller Polska.
Badanie konsumenckie PRODUKT ROKU przeprowadzane jest przez TNS OBOP od sześciu lat na zlecenie Produkt Roku Polska Sp. z o.o. Według tej samej metodologii PRODUKT ROKU przeprowadza badania w 28 krajach na całym świcie. W 2010 roku ocenie poddano niemal 100 produktów, od 70 producentów w 39 kategoriach. Program marketingowy PRODUKT ROKU został zainicjowany 20 lat temu we Francji. Jego celem jest badanie opinii konsumentów danego kraju na temat dostępnych na lokalnym rynku produktów oraz wybranie tych, które zyskały uznanie wśród kupujących. Analizie poddawane są wyłącznie nowe lub istotnie zmodyfikowane produkty codziennego użytku.
Müller, niemiecki producent świeżych wyrobów mlecznych, w styczniu 2009 roku wprowadził swoją ofertę na polski rynek. Produkty mleczne tej marki słyną z tego, że są zdrowe, smaczne, o delikatnej kremowej konsystencji. Produkowane wyłącznie ze świeżych składników, nie zawierają konserwantów ani sztucznych barwników. Swój wyjątkowy smak zawdzięczają unikatowej technologii przetwarzania owoców. Produkowane są wyłącznie ze świeżych owoców i pełnego mleka, które zachowuje wszelkie walory odżywcze i smakowe. Zaletą produktów Müller jest także korzystna cena, przy znacznie większej gramaturze opakowania.
Sztandarowym produktem koncernu są jogurty Müller Mix, serwowane w dwukomorowych, kwadratowych opakowaniach. Kosztują one 1,89 zł za 150g opakowanie i dostępne są w sklepach sieciowych oraz w handlu tradycyjnym. W kategorii Mix owocowy dostępnych jest sześć naturalnych smaków: malina - jeżyna, malina, truskawka, wiśnia, brzoskwinia - marakuja i jagoda. W grupie jogurtów Mix crunch znajdziemy na sklepowych półkach oryginalne kompozycje: choco balls, choco flakes, choco cringles, crispy crunch, choco stars, nuts crunch oraz stracciatella wiśnie.
Przyznane wyróżnienie producent wykorzysta w swoich działaniach marketingowych.
Więcej informacji:
Patrycja Sawicka
Gsm: + 48 506 181 076
e-mail: patrycja@bwpr.pl
Komentarze (0)