Firma » Reklama

Magazyn „SUFLER Młodej Pary” jako e-wydanie

Magazyn „SUFLER Młodej Pary” jako e-wydanie
Zobacz więcej zdjęć »
Czytelnicy „Suflera Młodej Pary”, którzy do tej pory korzystali z wersji drukowanej magazynu, od niedawna mają również dostęp do wydania elektronicznego. Poszerzenie kanału dystrybucji ma na celu m.in. dostosowanie się do wymogów nowoczesnych mediów.

Magazyn do tej pory wydawany był jedynie w formie drukowanej w nakładzie 5000 szt., natomiast już od październikowego wydania możliwa jest jego subskrypcja w formie e-wydania. Nowa forma dystrybucji już cieszy się powodzeniem – pierwsze, internetowe wydanie zostało pobrane w liczbie 5 tysięcy sztuk.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Decyzja o udostępnieniu elektronicznej wersji magazynu wiąże się nie tylko z wykorzystaniem nowoczesnych i szybkich kanałów dotarcia do czytelników, ale również z poszerzeniem oferty reklamowej dla potencjalnych reklamodawców. – W dobie dzisiejszych zmian na rynku mediów i ogromnej popularności Internetu, uruchomienie tego typu kanału jest wręcz koniecznością. Zwłaszcza, jeżeli chcemy, aby magazyn się rozwijał i  pozyskiwał nowych czytelników. Jednocześnie naszym zamiarem jest stworzenie dla partnerów dodatkowego, skutecznego kanału promocji produktów i usług, podkreśla redaktor naczelna Magazynu, Monika Klekowska.

„SUFLER Młodej Pary” cieszy się popularnością zwłaszcza wśród osób, które zamierzają zawrzeć związek małżeński. Czytelnicy znajdą w czasopiśmie nie tylko szereg porad związanych z przygotowaniem przyjęcia weselnego, ale również informacje dotyczące mody ślubnej, obowiązujących trendów i oferty najnowszych produktów i usług. Na łamach czasopisma można również zapoznać się z opiniami psychologów oraz przeczytać wywiady ze znanymi osobami ze świata muzyki, filmu czy biznesu.

Pobierz najnowsze wydanie e-Suflera



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Paweł Kajetanowicz

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »