Firma » Reklama

Magellan Award 2011 dla kampanii Adobe Polska realizowanej przez agencję Think Kong

Magellan Award 2011 dla kampanii Adobe Polska realizowanej przez agencję Think Kong
Zobacz więcej zdjęć »
Jury amerykańskiego konkursu Magellan Awards 2011 przyznało srebrną statuetkę kampanii „Mobiliusz” realizowanej przez agencję social mediową Think Kong dla Adobe Polska.
Kampania „Mobiliusz" zrealizowana przez agencję Think Kong dla Adobe Polska została nagrodzona srebrną statuetką Magellan Awards 2011 w kategorii business to business. „Mobiliusz" znalazł się też na liście 50 najlepszych kampanii komunikacyjnych 2011 r. wybieranych przez specjalistów LACP (League of American Communications Professionals). Koordynacją kampanii ze strony Adobe zajmowała się Klaudia Jaworska, Senior Marketing Manager Adobe Systems w Polsce. Za prowadzenie kampanii ze strony agencji był odpowiedzialny zespół kierowany przez Martę Odrzywolską. Za kreacje odpowiadała Iwona Piechocka, art director Think Kong.

Celem nagrodzonej kampanii (www.mobiliusz.pl) była promocja narzędzi zawartych w pakiecie Adobe CS 5.5 wśród osób zainteresowanych tworzeniem rozwiązań (aplikacji) na urządzenia mobilne, tablety i smartfony działające pod kontrolą różnych systemów operacyjnych. Projekt opierał się na przygotowaniu treści edukacyjnych i ich promocji w mediach społecznych. Głównym elementem kampanii był wideokurs zawierający 12 odcinków o przenoszeniu rzeczywistej produkcji - specjalnie przygotowanej gry - na urządzenia mobilne z użyciem CS 5.5. Materiał był promowany w serwisach branżowych, na stronach dedykowanych podobnym zagadnieniom. W ramach kampanii, na najpopularniejszych blogach (blog.mediafun.pl, antyweb.pl, ak74.pl, webfan.pl) zorganizowano także konkursy promujące wideokursy.

Magellan Awards 2011 to kolejna edycja corocznego, międzynarodowego konkursu branży marketingowej. Organizatorem jest LACP (League of American Communications Professionals, www.lacp.com) - amerykańska organizacja skupiająca profesjonalistów branży komunikacji marketingowej. Nagrody przyznawane są za programy marketingowe w kilku kategoriach. Celem konkursu jest promowanie najwyższych standardów w dziedzinie komunikacji. Konkurs adresowany jest do firm i organizacji z całego świata.

Think Kong to agencja, której obszarem specjalizacji są działania marketingowe on-line, w szczególności kampanie oparte na wykorzystaniu serwisów społecznościowych, strategiczne wsparcie komunikacji marek w Internecie. Od 2011 r. Think Kong reprezentuje w Polsce międzynarodową sieć eBuzzing obecną m.in. we Francji, Włoszech, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii i Niemczech. Firma działa też w ramach grupy skupiającej m.in. On Board Public Relations i agencję reklamową San Markos. Wielokrotnie nagradzana i wyróżniana (Magellan Awards 2010, Newscomer of the Year 2010, Stevie Awards 2010), realizowała działania promocyjne online dla wielu marek, m.in. Adobe, Siemens, Neinver, RWE, Panasonic.

Więcej informacji dla mediów:
Dariusz Chrzanowski
Ul. Wolska 88, 01-141 Warszawa
tel.(+48 22) 321-51-00
e- mail: dchrzanowski@onboard-sanmarkos.pl



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Agencja Interaktywna Think Kong
http://thinkkong.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Zamów opracowanie informacji prasowej


Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »