Firma » Biznes
Makarun w handlowym sercu Łomży?
Zobacz więcej zdjęć » |
- Analizując miejsca, w których działają nasze punkty, uważamy, że Park Handlowy w Łomży jest świetnym miejscem dla uruchomienia w nim naszego biznesu - przekonuje Przemysław Tymczyszyn, współwłaściciel marki Makarun. - Z uwagi na specyfikę tej lokalizacji szczególnie liczymy na podróżnych korzystających ze znajdującego się nieopodal dworca autobusowego, ale przede wszystkim na klientów parku.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Co ciekawe, łomżyński Makarun ma powrócić do swoich korzeni - będzie w stu procentach nawiązywał do street foodu. Będzie to lokal działający w estetycznym, street foodowym pawilonie gastronomicznym. Potencjalny franczyzobiorca nie musi się w praktyce o nic martwić - wszystkie prace - od niezbędnych pozwoleń, poprzez dostosowanie, wyposażenie i obrandowanie kontenera - franczyzodawca bierze na swoje barki.
Potem wystarczy przejść cykl szkoleń i można ruszać z pomarańczową, własną spaghetterią. Szacowany koszt inwestycji to 135 tysięcy złotych netto. Jednak z decyzją nie warto zwlekać, bo zainteresowanie potencjalnych partnerów Makaruna, gotowych na nawiązanie współpracy jest znaczne. Według planów sieci, lokal powinien wydać pierwszą porcję oryginalnego włoskiego spaghetti jeszcze w tym roku.
Nadesłał:
publicum
|
Komentarze (0)