Firma » Finanse
Makarun wybrał lokalizacje i szuka franczyzobiorców
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Teraz zaś poszukują partnerów, którzy chcieliby otworzyć restauracje właśnie w tych miejscach.
Przeczytaj również
Najwyższej jakości produkty, precyzyjnie skomponowane, trakcyjne menu, w którym każdy znajdzie coś dla siebie, atrakcyjne ceny i odpowiednia obsługa – to bez wątpienia elementy, bez których trudno wyobrazić sobie z powodzeniem funkcjonujący biznes gastronomiczny.
Do listy tej należy jednak dodać jeszcze przynajmniej jeden punkt, czyli lokalizację. To ona może bowiem w ostatecznym rozrachunku zadecydować o sukcesie bądź porażce danej restauracji.
- Mając to na względzie postanowiliśmy wyjść naprzeciw potrzebom naszych partnerów
i ułatwić im start w często nowym dla nich biznesie – wyjaśnia Przemysław Tymczyszyn, współwłaściciel sieci.
I dodaje: Nasi eksperci w ciągu ostatnich kilku miesięcy prześledzili, więc niemal cały kraj poszukując lokali, które w ich ocenie sprawdzą się w tym wypadku najlepiej.
Ta pogłębiona analiza dokonana została w oparciu o ponad 5-cio letnie doświadczenie w branży gastronomicznej przedstawicieli sieci. Efektem tego jest zaś 14 nieprzypadkowo wybranych, atrakcyjnych lokalizacji w 7 różnych miastach w całym kraju.
- Wciąż dostępne lokale czekają obecnie na franczyzobiorców z Warszawy, Krakowa, Zakopanego, Gdańska, Lublina, Białegostoku i Wrocławia – dodaje Marcin Szworak.
Ta propozycja pierwszej, polskiej sieci franczyzowej spaghetterii skierowana jest zarówno do osób, które już od jakiegoś czasu myślą o otwarciu własnej restauracji, ale do tej pory wstrzymywały się ze względu na trudność w wyborze odpowiedniego miejsca, jak i do przedsiębiorców, dla których nowy punkt franczyzowy stanowić będzie sposób na inwestycję kapitału.
Wstępne porozumienia z właścicielami lokali zostały już zawarte, nic nie stoi więc na przeszkodzie, by nowe restauracje pod szyldem Makarun otwarte zostały nawet w ciągu najbliższych kilkunastu tygodni.
| Nadesłał:
            publicum | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)