Firma » Biznes
Marka Wawel wśród Superbrands
Zobacz więcej zdjęć » |
Od czterech lat, głosami niezależnej Rady Marek, najsilniejsze marki w Polsce wybierane są do ekskluzywnej grupy Superbrands. Tytuł ten otrzymuje tylko ok. 5 procent ogółu marek ocenianych przez Radę Marek, złożoną z ekspertów w dziedzinie marketingu.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Zadaniem Rady Marek jest ocena wszystkich brandów, biorących udział w konkursie, w skali od 1 do 20. Te, które otrzymają punktację powyżej 12. zyskują prawo do używania tytułu Superbrand. W tegorocznym rankingu marek konsumenckich i biznesowych startuje po 1500 produktów i usług w każdej kategorii.
Jest nam niezmiernie miło, że po raz kolejny została potwierdzona wysoka pozycja naszej marki i jej sukces rynkowy. Wawel otrzymuje tytuł Superbrands w szczególnym momencie, w przeddzień obchodów 100-rocznicy rozpoczęcia działalności fabrycznej, którą będziemy świętować w 2010 roku - mówi Katarzyna Kierach, Kierownik ds. Komunikacji Wawel SA.
Wawel SA to jeden z najstarszych i najbardziej znanych producentów słodyczy w Polsce, którego tradycje sięgają końca XIX wieku. Firma specjalizuje się w produkcji wyrobów z ciemnej czekolady deserowej oraz czekoladek z nadzieniami. Najbardziej znane produkty w ofercie firmy to: Kasztanki, Malaga, Tiki Taki, Michałki oraz Mieszanka Krakowska. Produkcja oparta jest o sprawdzone receptury, a wykorzystywane surowce są najwyższej jakości i poddawane szczegółowej kontroli. Wawel SA od kilku lat posiada certyfikowany System Zarządzania Jakością zgodny z normą ISO 9001: 2000. Ponadto, dla zapewnienia bezpieczeństwa zdrowotnego wyrobów, wdrożono system HACCP. Główna siedziba firmy mieści się w Krakowie. Od 1998 spółka notowana jest na GPW w Warszawie. W 2008 r. firma powołała fundację „Wawel z Rodziną", której głównym celem jest wspieranie polskich rodzin, a także osób i instytucji, sprawujących opiekę zastępczą nad dziećmi.
Nadesłał:
ap
|
Komentarze (0)