Technologie » Komputery
Marketing Investment Group SA wybiera Oracle Planning
Jeden z największych polskich detalistów zdecydował się na zakup rozwiązania Oracle w celu ujednolicenia procesów i zwiększenia produktywności.
Przeczytaj również
Firma Oracle poinformowała, że przedsiębiorstwo Marketing Investment Group SA (MIG) zdecydowało się na zakup rozwiązania Oracle Retail Merchandise Financial Planning. MIG dostarcza obecnie klientom produkty znanych marek w ponad 300 sklepach tradycyjnych i 5 internetowych, za pośrednictwem własnej sieci detalicznej.
MIG efektywnie zarządza coraz większą siecią, która obejmuje ponad 100 salonów Sizeer, 150 sklepów 50 style oraz salony takich marek jak Timberland, Symbiosis, Umbro i up8. Firma dynamicznie się rozwija poprzez ekspansję i otwieranie nowych sklepów na nowych rynkach, ale wciąż używa niespójnych, ręcznie obsługiwanych arkuszy kalkulacyjnych. Potrzebuje więc zintegrowanego systemu planowania, który pozwoli jej ujednolicić procesy i obsługę klientów. Dzięki rozwiązaniu Oracle Retail, Marketing Investment Group będzie mógł działać według spójnego, iteracyjnego planu, z jednym źródłem danych dla całego przedsiębiorstwa.
„Aby kontynuować wzrost potrzebowaliśmy rozwiązania, które umożliwia bardziej szczegółowe planowanie zakupów, przyspieszenie procesu zakupu i oparcie go na większej ilości danych, jak również zmniejszenie poziomu zapasów w trakcie przyjmowania nowych kolekcji” ― powiedział Krzysztof Nitsch, dyrektor ds. operacyjnych i członek zarządu firmy Marketing Investment Group. „Gdy wdrożymy rozwiązanie Oracle Retail, nasi handlowcy i planiści zyskają narzędzie, które dzięki dobrej widoczności poziomu zapasów pozwoli im efektywniej zarządzać magazynem z uwzględnieniem zmian sezonowych”.
„Firma Marketing Investment Group cały czas się rozwija, a zapasy w coraz większym stopniu decydują o jej sukcesach i osiąganych marżach” ― powiedział Ray Carlin, wiceprezes Oracle i dyrektor generalny Oracle Retail. „Mamy nadzieję, że wkrótce będziemy świętować sukcesy wspólnie z firmami Marketing Investment Group i Pronos”.
Oracle Retail nawiązał współpracę z firmą partnerską Pronos, aby wdrożyć system zlokalizowany, lecz z wykorzystaniem globalnych doświadczeń. Pronos wnosi w ten projekt unikatowe kompetencje w zakresie planowania w sektorze odzieżowym, w szczególności uproszczony i przyspieszony model dostaw.
„Nawiązaliśmy współpracę z Marketing Investment Group, aby wdrożyć rozwiązanie, które umożliwi całej firmie pracę w sposób spójny i ustrukturyzowany. Oracle Retail ułatwi zarządzanie bieżącymi celami poprzez prewencyjne monitorowanie wyników działalności, co pozwoli zwiększyć widoczność, a tym samym produktywność” ― powiedział Paweł Kowalewski, wiceprezes firmy Pronos.
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Nadesłał:
Oracle
|
Komentarze (0)