Firma » Reklama

Marylin Monroe zaśpiewała dla Chopina

Marylin Monroe zaśpiewała dla Chopina
Zobacz więcej zdjęć »
4 września 2009 r., na terenie Portu Lotniczego im. Fryderyka Chopina w Warszawie, Eskadra Events zorganizowała garden party z okazji 75-lecia lotniska. W wydarzeniu utrzymanym w stylistyce diamentowego glamour wzięło udział ponad 1000 pracowników lotniska.

Kompleksową obsługę wydarzenia zapewniła Eskadra Events. W komunikacji do gości wykorzystano trzy wzajemnie uzupełniające się kanały. W pierwszej kolejności wysłano zaproszenia.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Następnie skupiono się na działaniach wewnętrznych: na terenie lotniska rozwieszono plakaty informacyjne skierowane do pracowników. Trzecim etapem komunikacji był e-mailing kierujący odbiorców na specjalnie przygotowaną stronę, gdzie umieszczony został trailer filmowy zachęcający do udziału w evencie. Specjalnie na tę okazję przygotowano film jubileuszowy, który został wyemitowany podczas imprezy.

Do dyspozycji gości przeznaczono trzy namioty: cateringowy, chilloutowy oraz taneczny. Na drodze prowadzącej do sceny ustawiono luksusową limuzynę, charakterystyczne drzewa i moonlighty, które razem - szczególnie po zachodzie słońca - tworzyły iście hollywoodzkie wrażenie.

Spotkanie poprowadził Marcin Prokop. Dla uczestników przygotowano również wiele niespodzianek, takich jak występ „prawdziwej" Marylin Monroe, która wyskoczyła z tortu i zaśpiewała piosenkę „Happy Birthday to You". Dodatkową atrakcją były pokazy taneczne do utworu „Diamonds are Forever". Goście bawili się do późnych godzin nocnych przy muzyce na żywo i setach DJ-skich. 75 zasłużonych pracowników otrzymało specjalne nagrody od Michała Marca, Dyrektora Portu Lotniczego im. Fryderyka Chopina. Wszystkim zgromadzonym wykonano wspólne zdjęcie z dźwigu wysokościowego.

„Zależało nam na tym, by eleganckie garden party na terenie lotniska było niezapomniane. Udało się - ten wieczór był zdecydowanie diamentowy. Pomysł naszego działu kreatywnego został odzwierciedlony zarówno w scenografii, jak i tematyce atrakcji. Przyznam, że olbrzymie wrażenie zrobił na mnie widok prawie 1000 osób śpiewających współtworzoną przez nas piosenkę „I like Chopin". To dało mi pewność, że nasza dbałość o szczegóły została doceniona przez odbiorców." - powiedział Wojciech Cłapiński, dyrektor Eskadry Events.
---
Eskadra Events działa na rynku od 2005 roku, jest członkiem prestiżowego stowarzyszenia Event Marketing Institute i jedną z najbardziej cenionych agencji eventowych w Polsce. Najnowsze wyróżnienia dla firmy to m.in. nagroda w kategorii „Eventy" Gali OOH! Awards oraz tytuł BizTrendy 2008 w konkursie organizowanym przez miesięcznik Business Media (kategoria „Eventy/miejsca"). Eskadra Events działa w strukturach Grupy Komunikacyjnej Eskadra - konsorcjum, które w ostatnim rankingu Media & Marketing Polska uzyskało tytuł „Agencja Marketingu Zintegrowanego Roku 2008".

Grupę Komunikacyjną Eskadra tworzy obecnie sześć dopełniających się podmiotów: Eskadra Agencja Reklamowa - agencja full service, Eskadra Events - firma eventowa, Eskadra Szkolenia i Seminaria - dywizja szkoleniowa, Opcom Grupa Eskadra - agencja interaktywna, Eskadra Market Place - dywizja zajmująca się tworzeniem strategii i działań komunikacyjnych dla miast, regionów, instytucji i samorządów, Eskadra Publica - agencja public relations.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

ap

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »