Firma » Reklama
Marylin Monroe zaśpiewała dla Chopina
Zobacz więcej zdjęć » |
Kompleksową obsługę wydarzenia zapewniła Eskadra Events. W komunikacji do gości wykorzystano trzy wzajemnie uzupełniające się kanały. W pierwszej kolejności wysłano zaproszenia.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Następnie skupiono się na działaniach wewnętrznych: na terenie lotniska rozwieszono plakaty informacyjne skierowane do pracowników. Trzecim etapem komunikacji był e-mailing kierujący odbiorców na specjalnie przygotowaną stronę, gdzie umieszczony został trailer filmowy zachęcający do udziału w evencie. Specjalnie na tę okazję przygotowano film jubileuszowy, który został wyemitowany podczas imprezy.
Do dyspozycji gości przeznaczono trzy namioty: cateringowy, chilloutowy oraz taneczny. Na drodze prowadzącej do sceny ustawiono luksusową limuzynę, charakterystyczne drzewa i moonlighty, które razem - szczególnie po zachodzie słońca - tworzyły iście hollywoodzkie wrażenie.
Spotkanie poprowadził Marcin Prokop. Dla uczestników przygotowano również wiele niespodzianek, takich jak występ „prawdziwej" Marylin Monroe, która wyskoczyła z tortu i zaśpiewała piosenkę „Happy Birthday to You". Dodatkową atrakcją były pokazy taneczne do utworu „Diamonds are Forever". Goście bawili się do późnych godzin nocnych przy muzyce na żywo i setach DJ-skich. 75 zasłużonych pracowników otrzymało specjalne nagrody od Michała Marca, Dyrektora Portu Lotniczego im. Fryderyka Chopina. Wszystkim zgromadzonym wykonano wspólne zdjęcie z dźwigu wysokościowego.
„Zależało nam na tym, by eleganckie garden party na terenie lotniska było niezapomniane. Udało się - ten wieczór był zdecydowanie diamentowy. Pomysł naszego działu kreatywnego został odzwierciedlony zarówno w scenografii, jak i tematyce atrakcji. Przyznam, że olbrzymie wrażenie zrobił na mnie widok prawie 1000 osób śpiewających współtworzoną przez nas piosenkę „I like Chopin". To dało mi pewność, że nasza dbałość o szczegóły została doceniona przez odbiorców." - powiedział Wojciech Cłapiński, dyrektor Eskadry Events.
---
Eskadra Events działa na rynku od 2005 roku, jest członkiem prestiżowego stowarzyszenia Event Marketing Institute i jedną z najbardziej cenionych agencji eventowych w Polsce. Najnowsze wyróżnienia dla firmy to m.in. nagroda w kategorii „Eventy" Gali OOH! Awards oraz tytuł BizTrendy 2008 w konkursie organizowanym przez miesięcznik Business Media (kategoria „Eventy/miejsca"). Eskadra Events działa w strukturach Grupy Komunikacyjnej Eskadra - konsorcjum, które w ostatnim rankingu Media & Marketing Polska uzyskało tytuł „Agencja Marketingu Zintegrowanego Roku 2008".
Grupę Komunikacyjną Eskadra tworzy obecnie sześć dopełniających się podmiotów: Eskadra Agencja Reklamowa - agencja full service, Eskadra Events - firma eventowa, Eskadra Szkolenia i Seminaria - dywizja szkoleniowa, Opcom Grupa Eskadra - agencja interaktywna, Eskadra Market Place - dywizja zajmująca się tworzeniem strategii i działań komunikacyjnych dla miast, regionów, instytucji i samorządów, Eskadra Publica - agencja public relations.
Nadesłał:
ap
|
Komentarze (0)