Firma » Reklama

Mastercard i Kolporter premiują płatności kartami

Mastercard i Kolporter premiują płatności kartami
Zobacz więcej zdjęć »
Już od 4 listopada klienci saloników Kolportera mogą korzystać ze specjalnego programu promocyjnego „Mastercard priceless specials”, prowadzonego przez firmę Mastercard.

Za każde wydane 5 zł w salonie Kolporter, klient uczestniczący w „Mastercard priceless specials” otrzymuje 3 punkty (podczas każdej transakcji kartą zarejestrowaną w programie). Uzbierane punkty klient wymienia na nagrody lub vouchery zakupowe, które dostępne są w katalogu nagród programu (https://pl.priceless.com/specials/oferta-indywidualna/katalog/). Punkty można zdobywać tylko podczas zakupów, nie są naliczane np. za przelewy między rachunkami czy wypłaty gotówkowe.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Zbieranie punktów klient może rozpocząć po otrzymaniu lub aktywacji w programie dowolnej karty Mastercard lub Maestro wydanej przez jeden z banków współpracujących z programem „Mastercard priceless specials”. Karty tego typu wydają: Alior Bank, Bank BPS, BOŚ Bank, Deutsche Bank, BZ WBK, Getin Bank, Lion's Bank, mBank S.A., Noble Bank, PKO Bank Polski, Raiffeisen Polbank, T-Mobile Usługi Bankowe. Od momentu zarejestrowania karty płatniczej w „Mastercard priceless specials” punkty doliczane są automatycznie do konta klienta po każdej bezgotówkowej transakcji, dokonanej za pomocą zarejestrowanej w programie karty w sklepach lub innych punktach handlowo-usługowych będących partnerami programu.

Oprócz sieci saloników Kolportera klienci mogą zbierać punkty za płatności w kilkudziesięciu innych sieciach handlowych i usługowych czy sklepach internetowych, m. in. Carrefour, Decathlon, Douglas, Levis, Merlin.pl, Vistula, Wojas, Wólczanka.

– Mamy nadzieję, że ten program przypadnie do gustu naszym klientom i wpłynie na wzrost ilości transakcji realizowanych przy użyciu kart płatniczych. Bardzo istotna, z naszego punktu widzenia, jest pełna automatyzacja procesu zbierania punktów – nie wymaga ona żadnych dodatkowych czynności ani ze strony sprzedawcy ani ze strony kupującego. Po prostu klient jest automatycznie nagradzany punktami za to, że aktywnie korzysta z karty płatniczej. A uzbierane w dowolnym przedziale czasowym punkty może wymieniać na atrakcyjne nagrody: od biletów do kina i voucherów na zakupy, przez podróże, sport i multimedia, aż po akcesoria kuchenne i zabawki dla dzieci – mówi Dariusz Materek, rzecznik prasowy Kolportera.

Kolporter zarządza największą w kraju siecią saloników i salonów prasowych. To ponad 900 punktów sprzedaży, oferujących blisko 700 produktów. Saloniki Kolportera notują rocznie ok. 70 mln transakcji, średnio ponad 15% z nich opłacanych jest przy użyciu kart płatniczych.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Biuro Prasowe - Kolporter

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »