Firma » Reklama
Masz w sobie coś z Lennona? Poznaj prawdę o swojej rodzinie.
Zobacz więcej zdjęć » |
Kierowana jest do osób w wieku 30-60 lat, mieszkańców dużych i średnich miast, zainteresowanych poszukiwaniem korzeni rodzinnych, tworzeniem drzew genealogicznych, nawiązywaniem i utrzymywaniem kontaktów z bliskimi.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Kampanię oparto o miks czterech kanałów komunikacyjnych: outdoor (billboardy, citylighty, pillary, super scrolle), prasę (magazyny, tygodniki opinii, gazety codzienne), radio (m. in. ZET, RMF, Złote Przeboje, Wawa, Vox) oraz Internet (zasięgowe sieci reklamowe i serwisy WP).
Motywem przewodnim kampanii jest hasło „Poznaj prawdę o swojej rodzinie". W tym kontekście zaprojektowana została również kreacja graficzna. Przygotowano trzy visuale, które będzie można oglądać jednocześnie we wszystkich mediach. Każdy przedstawia osobę podobną do znanej i bardzo charakterystycznej postaci życia publicznego - Marilyn Monroe, Johna Lennona, Napoleona Bonaparte. Bohaterowie kampanii zadają sobie pytanie: „Jestem podobna do Marilyn?", „Mam w sobie coś z Lennona?", „Wyglądam jak Napoleon?". Kto z nas nie chciałby bowiem, by wśród naszych antenatów znalazła się któraś z wielkich osobowości? Tworząc drzewo genealogiczne w serwisie bliscy.pl, możemy poznać całą prawdę o sobie i swojej rodzinie.
Przygotowana kreacja radiowa w zabawny sposób nawiązuje do layoutów outdoorowych oraz prasowych. W dwóch emitowanych rotacyjnie spotach będzie można usłyszeć, jak śpiewają bohaterowie kampanii...
Bliscy.pl to serwis umożliwiający w łatwy, funkcjonalny i intuicyjny sposób tworzenie drzewa genealogicznego rodziny. Użytkownik może to robić sam lub zaprosić do jego współtworzenia rodzeństwo, rodziców, dziadków. Wszystko odbywa się w niezwykle intuicyjny sposób - dosłownie w kilka minut można drzewo uzupełnić i zmodyfikować, dodać nowych członków rodziny i ich fotografie, zamieścić w profilu materiały multimedialne, wysłać list do członka rodziny, założyć rodzinne forum.
Kreacje: Agencja reklamowa Touchpoint RC,
Zakup i planowanie mediów (offline): Dział Komunikacji Wirtualnej Polski
Zakup i planowanie Internetu: Value Media
Nadesłał:
ap
|
Komentarze (0)