Społeczeństwo » Społeczeństwo
MediaMarkt ostrzega: Nie daj się nabrać na fałszywy rabat!
Zobacz więcej zdjęć » |
Przestępcy tworzą fałszywe posty i reklamy w mediach społecznościowych, oferując markowy sprzęt elektroniczny w nierealnie niskich cenach.
Oszuści podszywają się pod MediaMarkt i kuszą nierealnie niskimi cenami. Chcemy ostrzec przed fałszywymi promocjami w mediach społecznościowych i przypominamy o zasadach bezpiecznych zakupów.
Obserwujemy niepokojący trend - oszuści stają się coraz bardziej wyrafinowani w swoich metodach. Tworzą strony łudząco podobne do naszej oficjalnej witryny i wykorzystują logo MediaMarkt, by uwiarygodnić swoje działania - mówi Maciej Dolega, rzecznik prasowy MediaMarkt Polska.
Ważne jest, aby widząc tego typu oferty w Internecie, zwrócić uwagę na poniższe aspekty:
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
- Nienaturalnie niskie ceny (np. telewizor premium lub konsola do gier za 199 zł)
- Podejrzane adresy URL stron
- Prośby o przedpłaty na nieznane konta
- Błędy językowe w komunikacji
- Posty sponsorowane z nieprawdziwych profili
MediaMarkt przypomina: jedynym oficjalnym kanałem sprzedaży online jest strona mediamarkt.pl oraz aplikacja mobilna MediaMarkt. Wszystkie promocje publikowane są wyłącznie na tych platformach oraz w oficjalnych mediach społecznościowych firmy.
Sieć nie wysyła również do klientów wiadomości SMS ani e-maili, które zawierają linki do stron internetowych, zachęcających do podania danych osobowych lub dokonania płatności w ramach promocji czy loterii. Jedyną formą kontaktu SMS może być informacja o korzyściach (np. promocjach), skierowana do członków programu lojalnościowego myMediaMarkt, którzy wcześniej wyrazili na to zgodę. Warto jednak pamiętać, że wiadomości te nie zawierają prośby o podanie danych osobowych, dokonanie płatności czy podanie danych karty kredytowej.
Więcej informacji pod linkiem: https://mediamarkt.pl/pl/legal/falszywe-wiadomosci-i-promocje
MediaMarktSaturn Polska
press box
Komentarze (0)