Rozrywka i wypoczynek » Turystyka

mercure.com - Ruszyła nowa strona Mercure

mercure.com - Ruszyła nowa strona Mercure
Zobacz więcej zdjęć »
Mercure, międzynarodowa marka hoteli uruchomiła swoją stronę internetową w języku polskim. Do jej zalet należą nowoczesny design, przyjazny i czytelny układ, intuicyjna nawigacja oraz indywidualne rozwiązania dla użytkowników.

Strona internetowa hoteli Mercure mercure.com prezentuje ofertę sieci hoteli na całym świecie. Modyfikacja strony wpisuje się w nową strategię rozwoju Grupy Accor, strategicznego partnera Grupy Hotelowej Orbis, która stawia na rezerwacje online za pośrednictwem stron internetowych poszczególnych marek hotelowych.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Polska strona internetowa dedykowana sieci hoteli Mercure daje klientom wiele nowych możliwości. Internauci z łatwością odnajdą tam  potrzebne im informacje na temat wybranego hotelu tej marki. Tematyczne zakładki, a także podstrony dedykowane hotelom w danym mieście, z uwzględnieniem cen, lokalizacji, map, dodatkowych usług to tylko niektóre z jej funkcji. Goście bez problemu odnajdą informacje o aktualnych promocjach czy ofertach  proponowanych przez wybrane hotele np. z okazji Świąt Wielkiej Nocy czy Bożego Narodzenia. Klienci mają również możliwość stworzenia konta w serwisie, co daje bezpośredni dostęp do usług specjalnych np. szybkiej rezerwacji.

Na nowej polskojęzycznej stronie mercure.com rozbudowana została wyszukiwarka. Uwzględnia więcej kryteriów wyszukiwania – na przykład: restauracje, parkingi oraz inne elementy charakterystyczne dla wybranej lokalizacji, jak Centrum Wellness & Spa.

Serwis mercure.com funkcjonuje w 25 wersjach językowych, w zależności od obszarów geograficznych, od dziś  także w języku polskim.

„Polskojęzyczna wersja strony internetowej sieci Mercure jest zintegrowana ze strategią dystrybucji marki. Jest intuicyjna, czytelna i bardzo funkcjonalna w odnajdywaniu najbardziej potrzebnych informacji. Chcemy zachęcić wszystkich naszych klientów do rezerwacji bezpośrednio poprzez stronę internetową.” — mówi Inga Ganowska, Brand Manager Marki Mercure w Polsce.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Public Dialog

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »