Rozrywka » Turystyka

mercure.com - Ruszyła nowa strona Mercure

mercure.com - Ruszyła nowa strona Mercure
Zobacz więcej zdjęć »
Mercure, międzynarodowa marka hoteli uruchomiła swoją stronę internetową w języku polskim. Do jej zalet należą nowoczesny design, przyjazny i czytelny układ, intuicyjna nawigacja oraz indywidualne rozwiązania dla użytkowników.

Strona internetowa hoteli Mercure mercure.com prezentuje ofertę sieci hoteli na całym świecie. Modyfikacja strony wpisuje się w nową strategię rozwoju Grupy Accor, strategicznego partnera Grupy Hotelowej Orbis, która stawia na rezerwacje online za pośrednictwem stron internetowych poszczególnych marek hotelowych.

Polska strona internetowa dedykowana sieci hoteli Mercure daje klientom wiele nowych możliwości. Internauci z łatwością odnajdą tam  potrzebne im informacje na temat wybranego hotelu tej marki. Tematyczne zakładki, a także podstrony dedykowane hotelom w danym mieście, z uwzględnieniem cen, lokalizacji, map, dodatkowych usług to tylko niektóre z jej funkcji. Goście bez problemu odnajdą informacje o aktualnych promocjach czy ofertach  proponowanych przez wybrane hotele np. z okazji Świąt Wielkiej Nocy czy Bożego Narodzenia. Klienci mają również możliwość stworzenia konta w serwisie, co daje bezpośredni dostęp do usług specjalnych np. szybkiej rezerwacji.

Na nowej polskojęzycznej stronie mercure.com rozbudowana została wyszukiwarka. Uwzględnia więcej kryteriów wyszukiwania – na przykład: restauracje, parkingi oraz inne elementy charakterystyczne dla wybranej lokalizacji, jak Centrum Wellness & Spa.

Serwis mercure.com funkcjonuje w 25 wersjach językowych, w zależności od obszarów geograficznych, od dziś  także w języku polskim.

„Polskojęzyczna wersja strony internetowej sieci Mercure jest zintegrowana ze strategią dystrybucji marki. Jest intuicyjna, czytelna i bardzo funkcjonalna w odnajdywaniu najbardziej potrzebnych informacji. Chcemy zachęcić wszystkich naszych klientów do rezerwacji bezpośrednio poprzez stronę internetową.” — mówi Inga Ganowska, Brand Manager Marki Mercure w Polsce.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Public Dialog

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »
Klauzula informacyjna

Gdy korzystasz z naszego serwisu, danymi osobowymi, które przetwarzamy mogą być, np. adres IP Twojego urządzenia, dane pozyskiwane na podstawie plików cookies lub podobnych mechanizmów zapisywania informacji w urządzeniach Użytkowników, o ile pozwolą one na zidentyfikowanie Ciebie. Więcej informacji na temat zakresu danych osobowych oraz cookies znajdziesz w Polityce prywatności, oraz Polityce Cookies.

Administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, które Twoje dane osobowe będą przetwarzane oraz w jakim celu, i jakim sposobem, jest Administrator Grupy Kafito.

Jeżeli nie wyrażasz zgody na przetwarzanie przez nas danych z plików cookies, możesz samodzielnie i w każdym czasie zmienić ustawienia swojej przeglądarki tak aby blokowała obsługę plików cookies.

Rozumiem