Rozrywka i wypoczynek » Uroczystości

Mercure kusi czekoladą

Mercure kusi czekoladą
Zobacz więcej zdjęć »
Po raz trzeci marka Mercure zachęca swoich gości do skorzystania z czekoladowej oferty „Sweet Secret by Mercure”. Dzięki niej goście otrzymują do 30% zniżki na nocleg, nielimitowany dostęp do WiFi i słodki upominek przy zameldowaniu. Akcja po raz pierwszy ma ambasadorkę – została nią Dorota Gardias.

Czekoladowy sekret Mercure

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Rozpoczął się najsłodszy okres w kalendarzowym roku hoteli Mercure. Od 1 marca goście rezerwujący minimum dwudniowy pobyt (w okresie od 1 kwietnia do 31 maja) mogą już po raz trzeci skorzystać z oferty „Sweet Secret by Mercure”. Podczas promocji oprócz 30% zniżki na nocleg, potrójnych punktów
w programie lojalnościowym Le Club Accorhotels, darmowego WiFi i pysznego śniadania, otrzymują słodki upominek przy zameldowaniu – pudełko z ręcznie wyrabianymi pralinami.
W czasie obowiązywania oferty, w restauracjach Winestone dostępne będzie również nowe menu. Kultowymi i docenianymi w ubiegłych latach pozycjami, które znajdą się w karcie są Cafe Gourmand – aromatyczna kawa Gourmand z trzema wykwintnymi pralinami oraz ciasto czekoladowe z lodami. Dla amatorów słodkości chcących poznać wszystkie smaki pralin, w restauracji oraz recepcji do nabycia będzie specjalnie przygotowane na tę okazję pudełko z 11. nietuzinkowymi czekoladkami. W całej ofercie wyjątkowe miejsce ma pralina Mercure, kryjąca w sobie nie tylko niecodzienny smak, ale i aromat. W tym roku jej tajemnicą jest pokruszone ciastko z odrobiną cynamonu i imbiru z dodatkiem polskiego masła.

 

“Sweet Secret by Mercure to bardzo mocna pozycja w naszym kalendarzu ofert” – mówi Joanna Świerkosz, Zastępca Dyrektora Sprzedaży, Dystrybucji i Marketingu w Polsce i krajach bałtyckich. – „Dwie poprzednie edycje okazały się dużym sukcesem, dlatego zdecydowaliśmy, aby klienci po raz kolejny mogli z niej skorzystać. W tym roku postanowiliśmy rozszerzyć komunikację. Oprócz kampanii promocyjno – informacyjnej w hotelach i w Internecie, dodatkowo wspiera ją m.in. ambasadorka – znana telewizyjna prezenterka Dorota Gardias.”

 

„Zostałam ambasadorką oferty „Sweet Secret by Mercure”, ponieważ uwielbiam słodycze i mam do nich wielką słabość. Ze względu na figurę i zdrowie staram się nie jeść ich zbyt dużo, jednak jak każdy robię wyjątki. Praliny Mercure to moja słodka tajemnica, każda z nich jest wyjątkowa. Ci, którzy nie mieli jeszcze okazji przekonać się o ich smaku muszą zrobić to jak najszybciej!” – mówi Dorota Gardias, ambasadorka oferty Sweet Secret by Mercure.

 

Zrób Sweet selfie i wygraj voucher!

 

W tym roku ofercie „Sweet Secret by Mercure” towarzyszy konkurs „Sweet selfie z widokiem na Mercure” zorganizowany przez portal BlogStar.pl Zadaniem uczestników jest wykonanie zdjęcia „selfie” z widocznym w tle dowolnym motywem związanym z hotelami Mercure. Konkurs trwa od 15 marca do 15 maja, a swoje zgłoszenia można wysyłać na adres konkursy@blogstar.pl Spośród otrzymanych zgłoszeń Internauci oraz jury w składzie z Dorotą Gardias wybiorą najlepsze zdjęcia. Nagrodą w zabawie są trzy dwuosobowe vouchery do wybranego hotelu sieci w Polsce oraz wykwintne pudełko pralin dostępne w ofercie „Sweet Secret by Mercure”. Najciekawsze zdjęcia zostaną zamieszczone na fanpage’ach portalu społecznościowego Facebook: blogStar.pl; Doroty Gardias oraz marki Mercure. 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Public Dialog

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »