Rozrywka » Turystyka
Mercure Posejdon Gdańsk zaprasza
Zobacz więcej zdjęć » |
Otoczony bujną zielenią, położony zaledwie 100 metrów od piaszczystej plaży w Jelitkowie, gwarantuje spokojny wypoczynek wśród natury bez potrzeby rezygnowania z atrakcji miasta. Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.: Przeczytaj również
Natura i gwar miasta Hotel Mercure Gdańsk Posejdon, którego rebranding został właśnie oficjalnie ukończony, usytuowany jest w rekreacyjnej dzielnicy miasta – Jelitkowie. Otoczony pięknym ogrodem znajduje się zaledwie 100 m od piaszczystej plaży, uważanej za jedną z najpiękniejszych w Zatoce Gdańskiej. Dzięki swojemu położeniu w okolicy Parku Jelitkowskiego i niespełna 4 kilometry od sopockiego molo, jest idealną bazą noclegową dla gości ceniących aktywny wypoczynek. Do ich dyspozycji jest m.in. wielokilometrowa ścieżka rowerowa ciągnąca się od Sopotu po Brzeźno. Miłośników spacerów dodatkowo zachwycą zachowane stare domy rybackie z XVIII i XIX wieku. Co więcej, Mercure Gdańsk Posejdon jest świetnie skomunikowany z centrum. Z tego powodu tłumnie odwiedzają go ci, którzy pragną spędzić wakacje nad polskim morzem jednocześnie czerpiąc z atrakcji dużego, turystycznego miasta o bogatej historii.
Hotelowy komfort W Mercure Gdańsk Posejdon znajduje się 147 wolnych od dymu tytoniowego pokoi, których kolorystyka nawiązuje do ciepłych barw bursztynu czy zachodu słońca przeplatanych błękitem morza i nieba. Wśród nich osoby niepełnosprawne znajdą także te, całkowicie przystosowane do swoich potrzeb. Biorąc pod uwagę wymagania klientów biznesowych, hotel posiada pięć świetnie wyposażonych sal konferencyjnych, mogących pomieścić łącznie do 300. osób. Do dyspozycji gości jest również nowoczesne centrum fitness i wellness obejmujące m.in. kryty basen z iluminacjami świetlnymi, saunę parową i fińską, siłownię oraz pakiety usług kosmetycznych i masaży. Leniwe popołudnia i wieczory można spędzić w oryginalnej restauracji Winestone, czyli hotelowym wine barze, kosztując alkohole starannie wyselekcjonowane przez doświadczonych sommelierów, do których idealnie pasują charakterystyczne zestawy dań podawane na kamiennych deskach. Sieć o lokalnym kolorycie Mercure Gdańsk Posejdon to, po Mercure Gdańsk Stare Miasto i Mercure Gdynia Centrum, już trzeci hoteli tej marki na Wybrzeżu.
„Zakończony właśnie rebranding hotelu Mercure Gdańsk Posejdon nie oznacza utraty historii, wyjątkowości i sentymentalnej wartości tego miejsca” – mówi Joanna Świerkosz, Zastępca Dyrektora Sprzedaży, Dystrybucji i Marketingu w Polsce i krajach bałtyckich. – „Obiekty marki Mercure są w swoim założeniu niezestandaryzowane i przyświeca im motto <<W harmonii z ludźmi i miejscami>>. Dla gościa oznacza to, że każdy obiekt, niezależnie od lokalizacji gwarantuje świetną obsługę, ale także unikalny charakter nawiązujący do miejsca i jest związany z lokalnym kolorytem. O tym, że nie są to tylko deklaracje można przekonać się już w 23. hotelach marki Mercure w Polsce.”
Za projekt architektury, wnętrz stref publicznych i pokoi w hotelu Mercure Gdańsk Posejdon odpowiedzialna jest Pracownia Projektowa BASS. Całkowity koszt modernizacji wyniósł prawie 7 mln zł.
|
|
|
O Mercure
Mercure jest marką hoteli kategorii średniej należących do Accor, największego światowego operatora hotelowego, obecnego w 92 krajach, z siecią ponad 3 600 hoteli (460 000 pokoi) i 170 000 pracowników. Zarządzane przez entuzjastycznych hotelarzy hotele Mercure oferują jednolity standard jakości usług. Położone w centrum miast, nad morzem lub w górach hotele Mercure oferują osobom podróżującym zarówno służbowo jak i rekreacyjnie prawdziwe doświadczenie gościnności. Sieć Mercure obejmuje 707 hoteli
w 53 państwach na całym świecie i stanowi atrakcyjną alternatywę dla innych sieci hotelowych
i hoteli indywidualnych, łącząc w sobie dodatkowe korzyści płynące z silnej międzynarodowej sieci i wysokiej, jakości profesjonalnych i cyfrowych platform. Więcej informacji: mercure.com
Grupa Hotelowa Orbis to największa sieć hoteli w Polsce i w Europie Centralnej oferująca 19 000 pokoi w ponad 100 obiektach, jest wyłącznym licencjodawcą marek Accor w 16 krajach w tym w Bośni i Hercegowinie, Bułgarii, Chorwacji, Czarnogórze, Czechach, Estonii, na Litwie, Łotwie, w Macedonii, Mołdawii, Polsce, Rumunii, Serbii, Słowacji, Słowenii i na Węgrzech. Hotele działają pod markami Sofitel, Pullman, MGallery, Novotel, Mercure, ibis, ibis Styles i ibis budget, a także Orbis Hotels. Rozpoznawalne na świecie marki gwarantują jakość usług
o zróżnicowanym standardzie od luksusowych hoteli 5-gwiazdkowych po ekonomiczne 1-gwiazdkowe.
Strategicznym inwestorem Orbisu jest Accor, wiodący na świecie operator hotelowy, który oferuje swoim gościom oraz partnerom biznesowym wiedzę oraz doświadczenie operatora hoteli i franczyzodawcy (HotelServices), a także właściciela hoteli i inwestora (HotelInvest). Celem ich działania jest zapewnienie długoterminowego i harmonijnego rozwoju Grupy Accor w interesie jej interesariuszy.
Accor oferuje swoje usługi biznesmenom i turystom w 92 krajach, w których dysponuje 3 600 hotelami z 470 000 pokoi. Szerokie portfolio marek hotelowych gwarantuje zróżnicowaną ofertę - od luksusowych hoteli Sofitel, Pullman, MGallery oraz Grand Mercure, przez hotele średniej kategorii pod marką Novotel, Suite Novotel, Mercure oraz Adagio aż po hotele ekonomiczne: ibis, ibis Styles, ibis budget oraz hotelF1. Grupa Accor stworzyła efektywny system narzędzi cyfrowych, do których należą - portal rezerwacyjny accorhotels.com, strony internetowe poszczególnych marek hotelowych oraz program lojalnościowy Le Club Accorhotels.
Accor Academy, jako wiodąca na świecie szkoła hotelarstwa, jest zaangażowany w rozwój talentów 170 000 pracowników swoich hoteli, działających pod markami Accor. Są oni, na co dzień ambasadorami kultury obsługi oraz innowacyjności, które zapewniają rozwój Grupy w okresie ponad 45 lat jej istnienia.
Ś
Nadesłał:
Public Dialog
|
Komentarze (0)