Firma » Reklama

Męskie Granie powraca i znów zaskoczy

Męskie Granie, którego głównym sponsorem jest marka Żywiec, już wkrótce udowodni, że apetyt na dobrą muzykę może nieustannie rosnąć. 10 czerwca podczas premiery tegorocznej edycji wydarzenia publiczność pozna pierwsze szczegóły dotyczące projektu.

 

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Męskie Granie w bardzo krótkim czasie stało się jednym z ważniejszych wydarzeń muzycznych w kraju. Od samego początku wspiera polskich artystów i udowadnia, że rodzima muzyka ma do zaoferowania prawdziwe bogactwo dźwięków, jest odważna, a tworzący ją artyści chętnie eksperymentują i śmiało kroczą wyznaczonymi przez siebie drogami. Niezależność, brawura, konsekwencja, apetyt na więcej i ciągły rozwój są ich wyróżnikami.

Ważnym elementem projektu jest wspieranie artystów początkujących lub nieznanych dotąd szerokiej publiczności. Marka Żywiec zaprosiła do udziału w konkursie Nowe Męskie Granie zespoły oraz wokalistów z ogromnym potencjałem i mogących już wkrótce wyznaczać nowe trendy w polskiej muzyce. Zwycięzcy rywalizacji wystąpią podczas trasy koncertowej. Konkurs rozpoczyna się już 25 maja i zakończy się 13 lipca. Na swoich faworytów można głosować na profilu wydarzenia na Facebooku www.facebook.com/meskiegranie za pomocą dedykowanej aplikacji. Mechanizm konkursu jest bardzo prosty – internauci przez tydzień mogą wskazywać tego wykonawcę lub zespół, który chcieliby usłyszeć w danym mieście. W każdą sobotę w Trójce w audycji „Myśliwiecka 3/5/7” około godziny 16.15 wyniki rywalizacji będzie ogłaszał Piotr Stelmach – patron konkursu. W tym roku fani  będą wybierać spośród aż 32 artystów: Alters, Bad Light District, Bartek Kujawski, Coldair, Diox, Fonovel, Hello Mark, Hi Fi Banda, Hurragun, Joanna Duda, Leman Acoustic, Little White Lies, Łagodna Pianka, Maja Olenderek Ensamble, Milcz Serce, Miss God, Mooryc, Ms. No One, Ocean Of Noise, Plastic, PMM, Popsysze, The Rookles, Rubber Dots, The Shipyard, Stardust Memories, The Sunlight Earth, Tfaruk Love Communication, Ur, Weeping Birds, WNDKR oraz Zalef.

Już 10 czerwca poznamy więcej szczegółów dotyczących tegorocznej edycji Męskiego Grania. Tego dnia na antenie Programu Trzeciego Polskiego Radia w audycji „W Tonacji Trojki” w godzinach 15.00-16.00 po raz pierwszy usłyszymy singiel promujący tegoroczną trasę koncertową oraz poznamy pierwsze szczegóły trasy koncertowej. Program będzie nadawany na żywo z Browaru Arcyksiążęcego w Żywcu.

„Planując Męskie Granie 2013, chcieliśmy podkreślić, że polska muzyka wręcz kipi od różnorodności, wiele się w niej dzieje i jest niezwykle twórcza. W tegorocznej edycji zamierzamy wydobyć potencjał drzemiący w skrajnościach. Chcemy, aby zaproszeni twórcy wzajemnie się napędzali i wspólnie stworzyli niezapomniane widowisko” – tak Marcin Filipiak, kierownik marki Żywiec zapowiada nową odsłonę oraz nowości, jakie w tym roku czekają publiczność.

„W poprzednich edycjach pokazaliśmy, że Męskie Granie potrafi zaskoczyć. W tym roku będzie jeszcze lepiej” – dodaje.

Tego lata Męskie Granie zabrzmi w następujących miastach:

Kraków – 13 lipca

Chorzów – 20 lipca

Wrocław – 27 lipca

Gdańsk – 3 sierpnia

Poznań– 10 sierpnia

Warszawa – 17 sierpnia

Żywiec – 31 sierpnia

 

Więcej o Męskim Graniu już wkrótce na: www.meskiegranie.pl

 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

joannat

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »