Rozrywka i wypoczynek » Sport
Mieeetek Kozłowski, Król Gór, gwiazda kampanii reklamowej TomTom
Zobacz więcej zdjęć » |
Mierzący 83 cm, dumny Mieeetek Kozłowski, legendarny zdobywca gór, jest gwiazdą nowej kampanii reklamowej firmy TomTom, poświęconej kamerze dla sportowców o nazwie TomTom Bandit. Koziołek urodził się na urwisku w Górach Skalistych, a jego przeznaczeniem stały się ekstremalne, górskie wyprawy. Materiały filmowe z jego niesamowitych przygód nie były dotychczas publikowane. Pojawiły się teraz w YouTube i mediach społecznościowych, żeby zaszczepić w innych osobach podróżniczego bakcyla.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
„Wiedzieliśmy, że kozice mogą robić niezwykłe rzeczy, ale nie wiedzieliśmy jak bardzo niezwykłe, aż do teraz” - komentuje Gary Raucher, Wiceprezes ds. Marketingu TomTom.
„TomTom Bandit umożliwia edytowanie filmów i dzielenie się nimi w tak łatwy sposób, że każdy może pokazywać swoje umiejętności światu”.
Podobnie jak Mieeetek, TomTom Bandit jest pionierem. To pierwsza w historii kamera 4K HD
z wbudowanym serwerem mediów, dzięki któremu edycja i udostępnianie filmów są szybkie
i łatwe. Zamiast tracić godziny na pobieranie i sortowanie materiału, użytkownicy mogą tworzyć ekscytujące nagrania, edytować je i udostępniać kilka chwil po zarejestrowaniu.
Zintegrowana kampania została stworzona wraz z DDB & Tribal Worldwide z siedzibą
w Amsterdamie. Strona internetowa kampanii jest już dostępna dla użytkowników, którzy mogą poznać historię Mieeetka Kozłowskiego oraz wziąć udział w konkursie organizowanym na profilu Facebooku firmy TomTom. Nagrodą główną jest wycieczka dla dwóch osób do Whistler w Kanadzie oraz TomTom Bandit.
Aby zobaczyć Mieeetka w akcji, zapraszamy do obejrzenia filmu:
https://www.youtube.com/watch?v=xWLwIEGWge8
Zapraszamy do odwiedzenia strony internetowej kampanii:
http://www.billy.tomtom.com/pl_pl/the-bandit
Aplikacja na Facebooku:
https://www.facebook.com/TomTomPolska/app_822847801136653
Nadesłał:
ASCG PR
|
Komentarze (0)