Motoryzacja » Samochody

Milionowa hybryda trafiła właśnie do klienta.

Milionowa hybryda trafiła właśnie do klienta.
Zobacz więcej zdjęć »
W ciągu niewiele ponad dekady, od chwili wprowadzenia na rynek w kwietniu 2005 roku, Lexus sprzedał milion hybryd. NX 300h, milionowy model, został właśnie dostarczony do Klienta w wyjątkowy sposób – przez samego Alaina Uyttenhovena, Prezydenta Lexus Europe.

System hybrydowy to znak rozpoznawczy Lexusa, do którego należy 45% rynku. Nie ma drugiej marki z takim udziałem w tym segmencie. Obecnie w ofercie znajduje się 10 modeli. To najbogatsza propozycja w klasie samochodów premium.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Pierwszym z tą technologią był SUV - RX 400h. Kolejno pojawiała się w modelach GS 450h, a w 2007 r., w pełni hybrydowej limuzynie LS 600h oraz HS 250h w 2009 r. Dwa lata później, czyli 2011 r. to hybrydowy kompakt - CT 200 h. Rok 2012 to model ES 300h, a 2013 r. to IS 300h i GS 300h. Pierwszy, średniej wielkości, luksusowy crossover NX 300h pojawił się na rynku w 2014 .

Ale to koniec – w pełni hybrydowe coupe RC 300 h, Lexus zaprezentował pod koniec 2015 roku. Z początkiem tego, swoją premierę miał LC 500h. Zastosowano w nim technologię Multi Stage Hybrid System (MSHS). Rozwiązanie to znacznie zwiększa moc, przyspieszenie, przyczepność oraz wydajność samochodu. Model będzie dostępny w sprzedaży wiosną 2017 roku.

Jak stwierdził Prezydent Lexus Europe: „Od 2005 roku, technologia hybrydowa jest znakiem rozpoznawczym dla marki Lexus. Jej zastosowanie gwarantuje nie tylko niskie koszty eksploatacji oraz jednoczesną niską emisję dwutlenku węgla. Zapewnia ona również wyjątkowe wrażenia z jazdy przy wysokim poziomie komfortu. To wszystko sprawia, że marka osiąga najwyższe wskaźniki satysfakcji klientów”.

Europa jest największym rynkiem dla samochodów z napędem hybrydowym, a co za tym idzie, kluczowym dla Lexusa. W 2015 r. firma sprzedała w tym rejonie 64% wszystkich swoich samochodów, w tym 95% w Europie Zachodniej. Pierwszy kwartał w Polsce to ponad 92% wzrost sprzedaży w porównaniu do I kwartału roku ubiegłego. W naszym kraju największą popularnością cieszy się NX, następnie najnowszy RX oraz IS.

źródło: http://www.lexus-int.com/



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

AdComms Media & Marketing Group

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »