Gospodarka » Żywność
Milka rozszerza portfolio o nową kategorię – Milka Krem Czekoladowy już w sklepach!
Produkt ma w składzie olej słonecznikowy, nie zawiera barwników ani substancji konserwujących, a do tego z łatwością rozsmarowuje się na kanapkach i pysznie smakuje. Wprowadzeniu nowości na rynek towarzyszy kampania marketingowa inspirująca do dzielenia się delikatnością w czasie wspólnych, rodzinnych śniadań.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Pomysł na pyszne śniadanie? Czekolada Milka teraz w wersji do smarowania!
Wszyscy wiemy, jak ważnym posiłkiem w ciągu dnia jest śniadanie. Jednak często pośpiech sprawia, że pomijamy poranne jedzenie lub spożywamy je w biegu.
Milka, nie tylko chce odwrócić ten trend, ale także zainspirować konsumentów do jedzenia śniadań z bliskimi – wspólne spotkanie przy stole to przecież doskonała okazja, by dzielić się delikatnością.
Krem czekoladowy Milka to idealna propozycja na smaczny i pożywny start dnia, która przypadnie do gustu zwolennikom słodkich śniadań, ceniącym sobie smak oraz jakość. Produkt jest stworzony na bazie oleju słonecznikowego, nie zawiera barwników oraz substancji konserwujących, a jego kremowa konsystencja sprawia, że wręcz rozpływa się w ustach. Co niezwykle istotne, w odpowiedzi na bieżące trendy, nowość sprzedawana jest w szklanych słoikach, które można poddać recyklingowi.
Silne wsparcie marketingowe nowej kategorii
Wprowadzeniu nowego produktu Milka na rynek towarzyszy kampania pod hasłem „Każdy poranek zasługuje na odrobinę delikatności”. Marka zachęca w ten sposób do tego, by delektować się porannym posiłkiem wraz z bliskimi, poprzez wspólne spożywanie kremu czekoladowego w zupełnie nowej, idealnej do tego postaci.Promowanie nowości Milka będzie opierać się na budujących widoczność materiałach POSM. Dodatkowe wsparcie zapewni reklama telewizyjna oraz kampania digital. Za kreacje kampanii odpowiada agencja Ogilvy. Strategią i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare. Działania PR prowadzi agencja Big Picture.
Komentarze (0)