Gospodarka » Żywność

Milka świętuje 120. lat delikatności i spełnia życzenia polskich konsumentów

W tym roku Milka świętuje 120. lat delikatności. Marka, która od lat inspiruje konsumentów do drobnych gestów czułości i głęboko wierzy, że najlepszą formą celebrowania nie jest dostawanie prezentów, a ich dawanie, zaprasza wszystkich Polaków do wspólnego świętowania.W tym celu zorganizowała loterię

Historia marki 

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Milka od lat kojarzy się z delikatnością: w smaku, konsystencji i niezmiennymi od 120. lat wartościami, które wraz z pierwszą tabliczką narodziły się pośród alpejskich wzgórz. Jej twórcą był słynny szwajcarski cukiernik Philippe Suchard. To właśnie firma Sucharda 
w latach dziewięćdziesiątych XIX wieku wyprodukowała pierwszą tabliczkę czekolady 
o wyjątkowo delikatnym smaku. Cukiernik jako pierwszy do produkcji tabliczki wykorzystał wyłącznie mleko alpejskie, pochodzące z małych gospodarstw. Co ważne, obecnie 100% tego składnika nadal pozyskuje się z rodzinnych farm, liczących średnio 60 krów na gospodarstwo i znajdujących się w promieniu 100 km od fabryki Milka. To właśnie między innymi dzięki alpejskiemu mleku od lokalnych dostawców, Milka stała się jedną 
z najbardziej ukochanych marek czekolady na świecie, zapewniając ludziom niezliczone chwile czułości. 

Fioletowa krowa Milka

Nazwa Milka pochodzi od dwóch słów: milch (mleko) i kakao. Od samego początku tabliczki czekolady sygnowane tą nazwą wyróżniały się nie tylko delikatnym smakiem, ale również fioletowym opakowaniem. Symbolem marki, który od lat odpowiada za wyjątkowy smak i konsystencję czekolady Milka, jest także znana na całym świecie „właścicielka” alpejskiego mleka, Lila – fioletowa łaciata krowa rasy simentalskiej, najczęściej przedstawiana na tle Alp. Co ciekawe, początkowo krowa umieszczana na opakowaniu czekolad miała „zwyczajne” czarno-białe umaszczenie. Dopiero w 1973 roku nadano jej fioletowe barwy. Chociaż na przestrzeni lat wygląd tabliczki zdążył już się kilkukrotnie zmienić, smak czekolady pozostał taki sam, a fioletowa krowa na stałe zapisała się w komunikacji marki, zyskując tym samym na całym świecie rzeszę wiernych fanów.

Słodka loteria z okazji 120. lat delikatności

Obecnie słodycze Milka dostępne są w ponad 50 krajach, a na całym świecie sprzedaje się 150 000 produktów co godzinę! W Polsce czekolada Milka pojawiła się po raz pierwszy w 1993 roku, od razu czule dotykając podniebień i serc wszystkich konsumentów. Obchodząc w tym roku 120. urodziny, Milka postanowiła podzielić się 
z nimi swoim wielkim, urodzinowym pragnieniem, aby szerzyć w świecie więcej delikatności. Marka, która głęboko wierzy, że najlepszą formą celebrowania nie jest dostawanie prezentów, a ich dawanie, zaprasza wszystkich do wspólnego świętowania. W tym celu zorganizowała wyjątkową loterię, w ramach której codziennie można wygrać 10 tysięcy złotych na zrealizowanie najskrytszych życzeń. Co należy zrobić, aby wziąć udział w akcji? Wystarczy kupić dowolny produkt Milka objęty promocją 
(z wyjątkiem lodów, serków, jogurtów oraz Mlecznej kanapki) oraz zachować 
i zarejestrować paragon lub fakturę imienną na stronie 
www.loteriamilka.pl. Zakupu 
i zgłoszenia należy dokonać od 01.06.2021 r. do 30.06.2021 r. Warunki i regulamin loterii dostępne są na stronie 
www.loteriamilka.pl. Organizatorem loterii jest IQ Marketing (Poland) sp. z o.o. Loteria od 18 r.ż.

Czy wiesz, że…?

·      Fioletowy kolor, który jest charakterystyczną wizytówką marki, stanowi obecnie chroniony znak towarowy w wielu krajach europejskich. 

·      Krowa Lila jest prawdziwą gwiazdą (nie tylko) popkultury - w 1995 roku w konkursie 
w Bawarii, w trakcie którego poproszono 40 tysięcy dzieci o narysowanie krowy, co trzecie dziecko pomalowało swoją krowę w fioletowe łaty. 

·      Od początku swojej kariery krowa Lila „zagrała” w ponad 110 reklamach telewizyjnych na całym świecie. 

·      Często towarzyszą jej inne zwierzęta – jak np. świstaki, które w Polsce stały się równie popularne za sprawą reklamy z początku XXI wieku. Cytat z reklamy: 
„A świstak siedzi i zawija je w te sreberka” na stałe wszedł do języka potocznego.

·      W 2007 roku Milka wprowadziła przyjazne dla środowiska opakowania FLOWPACK, rezygnując tym samym z folii aluminiowej.

·      Od 2018 roku Milka należy do Cocoa Life – autorskiego programu producenta, Mondelēz International, którego celem jest zapewnienie stabilnego łańcucha dostaw kakao, przy jednoczesnym zabezpieczeniu lepszej przyszłości farmerów, ich rodzin i społeczności lokalnych.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Mondelēz International
http://www.mondelezinternationnal.com

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »