Technologie » Internet
Mini Seedcamp w Warszawie!
Zobacz więcej zdjęć » |
Spośród zgłoszonych w okresie od 10 lutego do 3 marca 2009 startupów w czasie Mini Seedcamp Warsaw zaprezentowanych zostanie 20 najlepszych, dając okazję do osobistego kontaktu z ponad 50 regionalnymi i europejskimi doświadczonymi przedsiębiorcami internetowymi, inwestorami oraz programistami w czasie dnia wypełnionego sesjami mentoringowymi „jeden-na-jeden", dyskusjami panelowymi i prezentacjami.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Uzyskana w wyniku tych sesji wiedza i kontakty dadzą solidną podstawę pomocną do szybkiego uruchomienia biznesu.
Celem Seedcamp jest pomoc możliwie dużej liczbie dobrych startupów w zdobyciu początkowego kapitału oraz istotnych relacji niezbędnych do uruchomienia przedsięwzięcia. Dlatego poza zaprezentowaniem się w czasie warszawskiej imprezy Seedcamp może pomóc w znalezieniu inwestora lub zaprosić wybrane zespoły do zgłoszenia się do Seedcamp Week we wrześniu 2009 w Londynie, gdzie 20 zespołów wybranych z regionu EMEA konkurować będzie o finansowanie swoich pomysłów, zyskując dla nich światowej klasy powiązania.
Zgłoszenia do Mini Seedcamp Warsaw są już otwarte i zostaną zamknięte o północy we wtorek, 3 marca 2009. Po więcej szczegółów odsyłamy do strony imprezy dostępnej pod adresem http://seedcamp.com/pages/warsaw09.
O spotkaniach Aula Polska
Spotkania Aula Polska od kwietnia 2007 roku gromadzą w Warszawie, w regularnym dwutygodniowym cyklu, ludzi interesujących się nowymi technologiami, przedsiębiorczością i prowadzeniem biznesu z wykorzystaniem mediów elektronicznych. Spotkania mają formę prelekcji oraz luźnych dyskusji w kuluarach. Raz na kilka miesięcy organizowane jest większe spotkanie typu konferencyjnego. Obecnie Aula Polska to dodatkowo również dedykowane spotkania dla grafików i osób zajmujących się usability (KreoAula) oraz spotkania dotyczące programowania (TechAula)
O firmie UBIK Business Consulting
UBIK Business Consulting jest firmą doradztwa strategicznego, tworzącą strategie działania dla innowacyjnych firm z obszaru IT, Internetu i nowych mediów. Oprócz formułowania strategii pomaga swoim klientom w weryfikacji stosowanych technologii IT, uruchamianiu aplikacji w oparciu o cloud computing oraz w analizie doświadczeń klientów (user/customer experience).
Nadesłał:
ap
|
Komentarze (0)