Gospodarka » Żywność

Miś Haribo kończy 90 lat i rozdaje złoto w urodzinowym konkursie!

Miś Haribo kończy 90 lat i rozdaje złoto w urodzinowym konkursie!
Zobacz więcej zdjęć »
Dokładnie 90 lat minęło od momentu, kiedy na rynku pojawił się rozpoznawany dziś na całym świecie ZŁOTY MIŚ HARIBO. Produkowany początkowo w przydomowym ogródku przebył długą drogę, by stać się produktem kultowym.

Dziś ZŁOTY MIŚ kojarzy nam się ze smakiem dzieciństwa, radości i beztroski, ale też wielkiego sukcesu. Dla fanów legendarnego Misia firma Haribo przygotowała niezwykły konkurs, który wystartował 1 września 2012 r. Do wygrania są 3 sztabki złota, a codziennie złota zawieszka „Miś”.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:


W 1920 roku Hans Riegel – młody, pełen werwy przedsiębiorca z Bonn postanowił założyć własną firmę. Na jej kapitał zakładowy składały się: worek cukru, marmurowy blat, miedziany kocioł i walec. Właśnie tak, w małym przydomowym podwórku, rozpoczęła się historia znanej obecnie na całym świecie firmy Haribo (skrót od HAns RIegel BOnn) i żółtego misia z wielką, czerwoną kokardą.

 

 

Misiek na wagę złota

Do stworzenia pierwszego żelkowego miśka zainspirowały Hansa popularne na początku XX wieku występy tańczących na jarmarkach niedźwiedzi. Tym sposobem powstały TAŃCZĄCE MISIE – żelki z dodatkiem naturalnych soków owocowych. Początkowo łakocie sprzedawała Gertrud – młodziutka żona Hansa, która wyprodukowane w przydomowym ogródku żelki rozwoziła po Bonn na rowerze.

 

Mimo skromnych początków, firma szybko odniosła sukces. W 1925 roku Haribo rozpoczęło produkcję Czarnych Misiów. Miały one wyjątkowy, niespotykany wówczas smak lukrecji –  niezwykle słodkiej rośliny, której właściwości lecznicze znane były już w starożytności. Chwilę potem powstał TEDDY BEAR – żelek nazwany na cześć prezydenta Theodora Roosevelta.

 

Po II wojnie światowej i śmierci Hansa w 1945 r. firmę przejęła jego żona Gertrud oraz synowie – Hans Junior i Paul. To dzięki nim już 15 lat po śmierci ojca, na rynku pojawiły się znane dziś na całym świecie ZŁOTE MISIE.

 

 

Paczka żelków dla Einsteina

Przez ponad 90 lat od momentu powstania pierwszego misia zmieniały się opakowania i kolory, a nawet zmodyfikowano kształt słynnych żelków – misiom zmieniono układ nóg i dodano radosny uśmiech. Nie zmieniła się jedynie receptura żelków, która od lat bazuje na prawdziwych sokach owocowych gwarantujących orzeźwiający smak i intensywne, żywe barwy. To zapewne dlatego misie na przestrzeni lat były uwielbiane przez wielkich tego świata: cesarza Wilhelma II, noblistę Alberta Einsteina, kanclerza RFN, Konrada Adenauera, a także żonę księcia Williama Kate Middleton czy byłego prezydenta Francji Nicolasa Sarkozy’ego.

 

Gra o złoto

Z okazji 90 urodzin Misia Haribo firma przygotowała dla wszystkich fanów żelkowych łakoci niezwykły konkurs. Zasady są proste – wystarczy kupić promocyjne opakowania ZŁOTYCH MISIÓW o łącznej wartości minimum 10 złotych, a następnie wysłać SMS-em lub poprzez stronę www.wygrajzharibo.pl oryginalne, jedyne w swoim rodzaju życzenia urodzinowe dla Misia Haribo. Nagrody główne w konkursie to trzy sztabki złota o łącznej wartości 30 tys. złotych[1]. Codziennie w czasie trwania promocji wybrany zostanie jeden autor życzeń, który otrzyma złotą zawieszkę „Miś”. Warunkiem odebrania nagrody jest zachowanie promocyjnego opakowania i paragonu potwierdzającego zakup. Czas trwania konkursu – 1 września do 31 października 2012 br. Więcej informacji o promocji można znaleźć na stronie internetowej www.wygrajzharibo.pl oraz na fanpage’u Podobasz MISIE HARIBO http://www.facebook.com/Podobasz.MISIE.HARIBO. Dla wszystkich facebookowiczów organizator konkursu przewidział specjalną grę logiczną, w której należy wykazać się sprytem i umiejętnością planowania.



[1] Wartość liczona wg kursu z dnia zakupu.

 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

JBcomm

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »