Motoryzacja » Moto Serwis
Mistrzyni na śniegu
Zobacz więcej zdjęć » |
Test opon zimowych w rozmiarze 195/65 R15 został przeprowadzony w szwajcarskich Alpach.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
"Oponę Dębica Frigo 2 zaprojektowano z myślą o kierowcach, dla których pewność prowadzenia w najcięższych warunkach oraz bezpieczeństwo są kwestiami kluczowymi. Oczywiście nie bez znaczenia pozostaje również aspekt ekonomiczny, w tym kosztów zakupu oraz użytkowania. Opona Dębicy odpowiada doskonale na potrzeby konsumentów, oferując doskonałą przyczepność na ośnieżonej nawierzchni oraz wysoką trwałość" - powiedział Przemysław Zakrzewski, Senior Brand Manager marki Dębica w Grupie Goodyear Polska.
Zastosowanie w Frigo 2 mieszanki gumowej na bazie krzemionki, zapewnia jej wysoką elastyczność w trudnych warunkach zimowych, oferując optymalną przyczepność auta, gdy temperatura spada poniżej 7 stopni Celsjusza. Wszystko to przekłada się na zwiększenie bezpieczeństwa kierowcy.
Kierunkowy bieżnik oraz zwiększona ilość rowków zapewnia skuteczniejsze odprowadzanie błota pośniegowego i wody, co z kolei poprawia odporność opony na aquaplaning, czyli poślizg na cienkiej warstwie wody oraz slushplaning (poślizg na nawierzchni pokrytej błotem pośniegowym). Charakterystyczne ułożenie klocków bieżnika wpływa na obniżenie poziomu hałasu, a masywne klocki barkowe opony zapewniają doskonałe prowadzenie samochodu na zakrętach.
Jak napisano w „Motorze" „śnieg to królestwo Dębicy (...). Bieżnik polskiej opony doskonale ‘wgryza' się w śnieg i pozwala pokonać autem najbardziej strome wzniesienia".
Opony dostępne są w 15 rozmiarach na obręcze o średnicy 13, 14, 15 i 16 cali, wszystkie z oznaczeniem T (dopuszczalna prędkość maksymalna 190 km/h). Opony znajdują zastosowanie w szerokiej gamie pojazdów kompaktowych i klasy średniej, obejmującej popularne modele takie jak Ford Focus czy Peugeot 308.
Firma Oponiarska Dębica S.A. jest liderem polskiego rynku opon do samochodów osobowych i dostawczych. Od 1995 roku inwestorem strategicznym w Spółce jest amerykański koncern The Goodyear Tire & Rubber Company. Firma produkuje opony takich marek, jak: Dębica, Goodyear, Dunlop, Fulda i Sava. Sprzedaje swoje produkty w Polsce i 60 krajach na sześciu kontynentach, m.in. w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Francji, Hiszpanii, Włoszech, USA i Brazylii.
Nadesłał:
ap
|
Komentarze (0)