Gospodarka » Żywność

Mistrzynie Domowych Kuchni Galeo zapraszają na Facebooka

Mistrzynie Domowych Kuchni Galeo zapraszają na Facebooka
Zobacz więcej zdjęć »
Smaczne i zdrowe gotowanie dla swojej rodziny oraz troska o domowy budżet wymaga dużego doświadczenia i kreatywności. Z takim zadaniem może poradzić sobie tylko Mistrzyni Domowej Kuchni, do której swoją komunikację kieruje Galeo.

W ramach pierwszej odsłony działań na 2016 rok marka uruchomiła właśnie profil na portalu Facebook.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

 

Galeo wdraża nową strategię marketingową stawiając na interaktywność i bliski kontakt z klientami. Ideą przyświecającą marce, w portfolio której znajdują się przyprawy jednorodne, zioła, mieszanki przyprawowe i dodatki spożywcze, jest stworzenie społeczności świadomych konsumentek lubiących gotowanie oraz stawiających na korzystną relację ceny do jakości. Miejscem spotkań Mistrzyń Domowych Kuchni ma stać się w pierwszej kolejności strona na Facebooku dostępna pod adresem www.facebook.com/Przyprawy.Galeo. Można na niej znaleźć m.in. pomysły na codzienne menu, przepisy na smaczne i proste dania, ciekawostki o ziołach i przyprawach oraz triki kuchenne.

 

Mistrzynie Domowych Kuchni Galeo to fanpage, na którym mogą spotkać się wszyscy, którzy już czują się prawdziwymi szefami w swoich kuchniach oraz ci, którzy dopiero aspirują do tej roli. W kwietniu i maju zapraszamy również do udziału w ogólnopolskiej loterii dla konsumentów połączonej z odsłoną nowej strony marki – mówi Iwona German, Head of Marketing, McCormick Polska S.A.

 

Plany marketingowe Galeo na 2016 rok oprócz uruchomienia fanpage’a oraz planowanego uczestnictwa w eventach z ekipą Mistrzyń Domowych Kuchni Galeo, obejmują również stworzenie nowej strony marki. Dodatkowo w kwietniu i maju przeprowadzona zostanie ogólnopolska loteria dla konsumentów, wsparta reklamą w magazynach „Moje Gotowanie”, „Dobre Rady” oraz „Przyślij Przepis”, materiałami POS w miejscach sprzedaży oraz internetową kampanią bannerową. Ważnym elementem strategii jest również komunikacja z mediami, którą prowadzi agencja JBcomm, odpowiedzialna także za kreację fanpage’a oraz jego moderowanie.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

JBcomm

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »