Firma » Biznes

Mixit już 2 lata na polskim rynku

Mixit już 2 lata na polskim rynku
Zobacz więcej zdjęć »
Mixit.pl, czyli polska odnoga popularnej czeskiej platformy Mixit.cz (Mix.it), specjalizującej się w mieszankach musli i kasz komponowanych na życzenie, działa już dwa lata. Firma rozwija sieć punktów odbioru bezpośredniego, ale nadal stawia głównie na Internet

Polscy miłośnicy musli cenią je przede wszystkim jako zdrowe danie wspomagające zdrowie i dobrą sylwetkę – tak przynajmniej wywnioskować można z popularności mieszanek musli, które od dwóch lat sprzedaje w Polsce czeska matka polskiej firmy Mixit. Polacy najchętniej sięgają bowiem po dietetyczne mieszanki „Do kąpielówek” oraz „Dr Matchatea.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

W swoje drugie urodziny w Polsce, platforma Mixit może pochwalić się uruchomieniem dwóch nowych punktów odbioru osobistego. Początkowo była to tylko Warszawa, dziś zamówione w sklepie internetowym musli, kasze i przekąski można odbierać osobiście (bez opłaty za przesyłkę) także w Krakowie i Wrocławiu, a już wkrótce w Katowicach, Poznaniu, Trójmieście i Łodzi.

– Podstawowym miejscem dokonywania u nas zakupów jest i nadal będzie Internet, jednak we współpracujących z nami sklepach stacjonarnych w Warszawie, Krakowie i Wrocławiu można też już kupić na miejscu gotowe mieszanki – mówi Marcin Wallner, jeden z właścicieli Mixit.

W ciągu dwóch lat działalności, w Mixit.pl dokonało się wiele zmian. Firma zmieniła m.in. wzory na niemal wszystkich tubach, w których sprzedaje swoje wyroby, rozszerzyła asortyment owoców liofilizowanych (suszonych mrozem) o czerwoną porzeczkę, ananasa i jagody, na polskim rynku pojawiły się też nowe batoniki – Mixitki „Proteiny-kakao” oraz nowe gotowe miksy – „Kasztanówka i Mieszanka siłacza”.

– Niedawno podjęliśmy też strategiczną decyzję. Ze względów ekologicznych zrezygnowaliśmy z zamawiania wszystkich składników wytwarzanych na bazie oleju palmowego. Z tego powodu zastąpiliśmy m.in. popularne czeskie lentilki kolorowymi „tęczówkami” – mówi Karolina Czech, menedżerka Mixit.pl.

Sklep internetowy przechodzi też obecnie poważny lifting. Zmienia się jego szata graficzna oraz funkcjonalności – pojawi się m.in. łatwiejsza nawigacja, bardziej przystosowana do potrzeb nowych użytkowników. Od niedawna jest też już dostępny w technologii Responsive Web Design, dzięki czemu zakupów w nim można łatwiej dokonywać z tabletów i smartfonów.

Firma rozwija się także w sferze prywatnej – jej właściciele Marcin Wallner i Tomasz Huber zostali w tym roku ojcami. Tomaszowi urodził się syn – Tomuś, a Marcinowi córeczka – Lola.

Zobacz film prezentujący Mixit: https://www.youtube.com/watch?v=MBXe3Wp2Dno



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Radek Mikruta

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »