Firma » Biznes
Mixit już 2 lata na polskim rynku
Zobacz więcej zdjęć » |
Polscy miłośnicy musli cenią je przede wszystkim jako zdrowe danie wspomagające zdrowie i dobrą sylwetkę – tak przynajmniej wywnioskować można z popularności mieszanek musli, które od dwóch lat sprzedaje w Polsce czeska matka polskiej firmy Mixit. Polacy najchętniej sięgają bowiem po dietetyczne mieszanki „Do kąpielówek” oraz „Dr Matchatea”.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
W swoje drugie urodziny w Polsce, platforma Mixit może pochwalić się uruchomieniem dwóch nowych punktów odbioru osobistego. Początkowo była to tylko Warszawa, dziś zamówione w sklepie internetowym musli, kasze i przekąski można odbierać osobiście (bez opłaty za przesyłkę) także w Krakowie i Wrocławiu, a już wkrótce w Katowicach, Poznaniu, Trójmieście i Łodzi.
– Podstawowym miejscem dokonywania u nas zakupów jest i nadal będzie Internet, jednak we współpracujących z nami sklepach stacjonarnych w Warszawie, Krakowie i Wrocławiu można też już kupić na miejscu gotowe mieszanki – mówi Marcin Wallner, jeden z właścicieli Mixit.
W ciągu dwóch lat działalności, w Mixit.pl dokonało się wiele zmian. Firma zmieniła m.in. wzory na niemal wszystkich tubach, w których sprzedaje swoje wyroby, rozszerzyła asortyment owoców liofilizowanych (suszonych mrozem) o czerwoną porzeczkę, ananasa i jagody, na polskim rynku pojawiły się też nowe batoniki – Mixitki „Proteiny-kakao” oraz nowe gotowe miksy – „Kasztanówka” i „Mieszanka siłacza”.
– Niedawno podjęliśmy też strategiczną decyzję. Ze względów ekologicznych zrezygnowaliśmy z zamawiania wszystkich składników wytwarzanych na bazie oleju palmowego. Z tego powodu zastąpiliśmy m.in. popularne czeskie lentilki kolorowymi „tęczówkami” – mówi Karolina Czech, menedżerka Mixit.pl.
Sklep internetowy przechodzi też obecnie poważny lifting. Zmienia się jego szata graficzna oraz funkcjonalności – pojawi się m.in. łatwiejsza nawigacja, bardziej przystosowana do potrzeb nowych użytkowników. Od niedawna jest też już dostępny w technologii Responsive Web Design, dzięki czemu zakupów w nim można łatwiej dokonywać z tabletów i smartfonów.
Firma rozwija się także w sferze prywatnej – jej właściciele Marcin Wallner i Tomasz Huber zostali w tym roku ojcami. Tomaszowi urodził się syn – Tomuś, a Marcinowi córeczka – Lola.
Zobacz film prezentujący Mixit: https://www.youtube.com/watch?v=MBXe3Wp2Dno
Nadesłał:
Radek Mikruta
|
Komentarze (0)