Rozrywka i wypoczynek » Turystyka

Mobilna aplikacja hotelowa – dlaczego goście jej potrzebują?

Mobilna aplikacja hotelowa – dlaczego goście jej potrzebują?
Zobacz więcej zdjęć »
Pobyt w hotelu jest przeważnie związany z wyjazdem na upragnione wakacje lub też z ważnym spotkaniem biznesowym. W obu tych przypadkach goście nie mają zamiaru dokładać sobie zmartwień i stresów związanych z bukowaniem pokoju lub zamawianiem konkretnych usług.

Chcą, aby wszystko odbywało się szybko, sprawnie i efektywnie. A to może im zapewnić tylko mobilna aplikacja hotelowa. Dlaczego? Jakie są jej korzyści?


  • Zapewnia lepsze wrażenia podczas pobytu

Goście hoteli premium mają zazwyczaj bardzo wysokie wymagania dotyczące obsługi, pokoju i dostępnych atrakcji. Chcą, aby wszystkie ich potrzeby były spełnione w momencie, kiedy tylko mają na to ochotę. Ilumioapp będący mobilną aplikacją hotelową pozwala w każdej chwili na ziszczenie życzeń klientów – od tych bardziej błahych, jak dostarczenie konkretnego drinka do pokoju, jak i tych naglących, jak przemeldowanie do większego pokoju. Wszystko to dzieje się za pośrednictwem smartfona, więc goście nie muszą bezpośrednio kontaktować się z personelem.

  • Stanowi kompletny i interaktywny przewodnik po mieście

Ilumioapp można dostosować nie tylko do konkretnego hotelu, ale także i okolicy, w jakiej się znajduje. Dzięki temu klienci mogą w interesujący sposób spędzić cały pobyt i nie są skazani wyłącznie na zabawę przy hotelowym basenie. Choć i tu aplikacja wychodzi naprzeciw oczekiwaniom gości, ponieważ można za jej pośrednictwem wynająć konkretny leżak, zarówno w kurorcie, jak i na pobliskiej plaży.

Oprócz tego użytkownik Ilumioapp znajdzie informacje o wydarzeniach kulturowych w danym mieście, spis najciekawszych atrakcji, a nawet rozkład jazdy publicznych środków transportu czy numery telefonów na taksówki. Gość może więc wyjść z hotelu tylko z telefonem w ręce, by miło i ciekawie przeżyć wakacyjny dzień.

  • Jest wsparciem w sytuacjach kryzysowych

Ostatnie, czego potrzebują ludzie podczas wyjazdów, to wystąpienie sytuacji kryzysowych, z którymi nie są w stanie sobie poradzić. Umożliwienie gościom hotelowym ciągłego komunikowania się z obsługą znacznie obniża stres przy wystąpieniu nieprzyjemnych sytuacji.

  • Daje dostęp do specjalnych ofert

Każdy lubi być rozpieszczany i traktowany wyjątkowo, szczególnie wtedy, gdy wydał niemałe pieniądze na swoje wakacje. Mobilna aplikacja hotelowa pozwala na wyświetlanie gościom takich ofert, jakie mogłyby ich zainteresować i sprawić im przyjemność. Na podstawie wcześniejszych aktywności program jest w stanie sam zaproponować np. kolejny masaż w SPA lub też wypożyczenie segwaya dla bardziej emocjonującego zwiedzania.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

slawek

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Zamów opracowanie informacji prasowej


Kalendarium

Dziś:
Maskotka z filcu - warsztaty, 22.09, godz. 12:00, Empik Bonarka, Kraków,
dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »
Array ( [p_srv_id] => 3 [p_usr_id] => 11 [p_type] => ARTICLE [p_accepted] => YES [p_status] => ENABLED [p_pkg_nr] => 1 [p_pkg_items] => 4 [p_ctg_ids] => )