Firma » Reklama

MÓW DO MNIE SZPTEM...

MÓW DO MNIE SZPTEM...
Zobacz więcej zdjęć »
Plotkowanie to najszybszy i skuteczny przekaźnik informacji, czasem nawet nieświadomie rozmawiając na jakiś temat, reklamujemy produkt czy usługę.

Wywoływanie szumu medialnego, to główna zasługa buzz marketingu. Wykorzystuje media i ich wiarygodność w celu dotarcia niskim kosztem do innych grup odbiorców, w celu nadania jeszcze większej ważności przedmiotom, które są w danej chwili i miejscu na językach.

Buzz marketing jest atrakcyjną opowieścią o produkcie, która rozprzestrzenia się w świat, rodzi plotkę przekazywaną między sobą. Zapoczątkowanie szumu powinno się rozpoczynać od tematów tajemniczych, szokujących czy tabu.

Dobrym przykładem oddziaływania buzz marketingu jest wymiana zdań i poglądów na różne tamaty na forach internetowych.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

JoAnna_NET

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Dziś:
AFreaks w Klubie SPATiF na 20. urodziny AfryKamery. 20 listopada | Start o 22.00 | Klub SPATiF
Za 2 dni:
AfryKamera - 20. edycja Festiwalu Filmów Afrykańskich
dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »