Firma » Reklama
MÓW DO MNIE SZPTEM...
![]() |
| Zobacz więcej zdjęć » |
Wywoływanie szumu medialnego, to główna zasługa buzz marketingu. Wykorzystuje media i ich wiarygodność w celu dotarcia niskim kosztem do innych grup odbiorców, w celu nadania jeszcze większej ważności przedmiotom, które są w danej chwili i miejscu na językach.
Buzz marketing jest atrakcyjną opowieścią o produkcie, która rozprzestrzenia się w świat, rodzi plotkę przekazywaną między sobą. Zapoczątkowanie szumu powinno się rozpoczynać od tematów tajemniczych, szokujących czy tabu.
Dobrym przykładem oddziaływania buzz marketingu jest wymiana zdań i poglądów na różne tamaty na forach internetowych.
Nadesłał:
JoAnna_NET
|

Segmentowa czy uchylna? Wybieramy dobrą bramę garażową do domu
Stare Podgórze z gotowymi do odbioru mieszkaniami finalizującymi projekt Murapol Mateczniq
Jak urządzić piękną i komfortową łazienkę? Postaw na stelaż podtynkowy z designerskim przyciskiem
Stanowisko PORT PC w sprawie działań UOKiK, IH i KAS dotyczących kontroli pomp ciepła
Segmentowa czy uchylna? Wybieramy dobrą bramę garażową do domu
Komentarze (0)