Technologie » Telekomunikacja

Multibank wprowadza zmiany na infolinii

Multibank wprowadza zmiany na infolinii
Zobacz więcej zdjęć »
17 lipca br. MultiBank wdrożył nowy Automatyczny Serwis Telefoniczny (AST). Dzięki wprowadzonym zmianom zmniejszono liczbę przełączeń między konsultantami oraz umożliwiono klientom realizację zleceń w języku angielskim.

„Obecnie klient może precyzyjnie wybrać usługi i produkty, które go interesują, jeszcze przed połączeniem z konsultantem. Dzięki temu zostaje on skierowany bezpośrednio do osób specjalizujących się w danym obszarze, a liczba przełączeń między konsultantami została znacznie ograniczona”  mówi Łukasz Wiktor, p.o. Dyrektora Biura Obsługi Telefonicznej.W ramach usprawnień skrócono też odczytywane w serwisie komunikaty. Jeżeli klient posiada tylko jeden produkt danego typu, w większości funkcji czytana jest tylko jego nazwa, np. MulitKonto ja czy Multikonto Aquarius, a nie cały numer przypisany do danego rachunku” dodaje Wiktor.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:


Ponadto od niedzieli dzwoniąc pod numery multilinii (801 300 000 lub 42 6 300 000) klienci mogą wybrać również opcję rozmowy w języku angielskim. Po nawiązaniu połączenia, wystarczy wcisnąć na klawiaturze telefonu opcję "9" ("For english press nine"). Obsługa w języku angielskim dostępna jest codziennie w godzinach 08:00-22:00.

 

Wdrożone zmiany przygotowane zostały we współpracy z firmą Interactive Intelligence.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Kinga

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »