Technologie » Internet
MyDeal.pl dzieli się wiedzą z przedsiębiorcami
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
W ramach akcji edukacyjnej przygotowane zostały materiały, które przedstawiciele MyDeal.pl będą dystrybuować wśród obecnych i nowych partnerów serwisu. Z materiału poradnikowego przedsiębiorcy dowiedzą się m.in., w jaki sposób efektywnie promować swoją firmę zarówno za pośrednictwem tradycyjnych, jak i najnowszych kanałów komunikacji. Kodeks Dobrych Praktyk to zbiór zasad, które pozwolą przedsiębiorcom wzmocnić efekt osiągnięty dzięki zakupom grupowym, dać pełną satysfakcję klientom korzystającym z kuponów zniżkowych oraz – w rezultacie – zapewnić sobie ich lojalność.
– MyDeal chce nie tylko pomóc przedsiębiorcom w wypromowaniu ich usług i produktów poprzez udostępnienie platformy zakupów grupowych – mówi Adam Kaliszewski, rzecznik MyDeal.pl – Zakupy grupowe są obecne w Polsce od ponad roku, a jeszcze nie każdy do końca rozumie ich mechanizm, nawet jeśli korzystał z nich wielokrotnie. Partnerzy nie zawsze wiedzą, jak skorzystać dodatkowo, oprócz emisji samej oferty, klienci zaś czasem nie są w pełni usatysfakcjonowani otrzymaną w ramach zakupów grupowych ofertą. Zależy nam także, aby być partnerem i doradcą w biznesie, który kompleksowo pomoże przedsiębiorcy, wskazując najlepsze praktyki i pomysły, które mogą przyczynić się do zwiększenia zadowolenia i lojalności klientów. Właśnie dlatego stworzyliśmy poradnik, a także Kodeks Dobrych Praktyk.
Kodeks Dobrych Praktyk to zbiór zasad dla partnerów biznesowych MyDeal i szerzej – zakupów grupowych w ogóle. Przedsiębiorcy dowiedzą się z niego, czym charakteryzują się użytkownicy korzystający z tego typu ofert, jak przygotować swoich pracowników na promocję poprzez zakupy grupowe, w jaki sposób budować najwyższe standardy jakości obsługi oraz jak korzystać z narzędzi udostępnianym partnerom przez MyDeal.pl, takich jak np. internetowy Panel Partnera MyDeal.pl.
Poradnik dla przedsiębiorców ,,Jak skutecznie promować swoją firmę” odpowiada na zasadnicze pytania, jak poprawić funkcjonowanie firmy, nie tylko w aspekcie promocji i marketingu, ale też w niezwykle ważnym obszarze obsługi klienta. Broszura została podzielona na kilka części tematycznych: ,,Czym jest marketing?”, ,,Jak promować firmę tradycyjnie, w sieci i z wykorzystaniem marketingu szeptanego?”, ,,Jak zaplanować skuteczne działania w mediach społecznościowych?”, ,,Jakie są dobre praktyki w kontakcie z klientem?” oraz ,,Dlaczego warto korzystać z zakupów grupowych?”. Przy opracowaniu poradnika współpracowały osoby na co dzień zaangażowane nie tylko w działania związane ze sprzedażą i obsługa partnerów biznesowych, ale także specjaliści ds. komunikacji, public relations, marketingu i mediów społecznościowych, a także obsługi klienta.
– Chcemy podzielić się z naszymi partnerami wiedzą, którą zdobywamy w toku stałej współpracy z przedsiębiorcami z różnych branż, podpowiedzieć, jak mogą skuteczniej promować swoją firmę i przyciągnąć nowych klientów – wyjaśnia Adam Kaliszewski – W naszych materiałach przedsiębiorcy znajdą odpowiedzi na nurtujące ich pytania, a także dowiedzą się, np. jak komunikować się z klientami poprzez media społecznościowe, czy skutecznie radzić sobie w sytuacji kryzysowej, bądź potencjalnie niebezpiecznej dla biznesu. Mamy nadzieję, że będzie to początek dobrych zmian nie tylko w sektorze zakupów grupowych, ale także na całym polskim rynku e-commerce.
Poradnik oraz Kodeks Dobrych Praktyk będą dystrybuowane wśród przedsiębiorców przez przedstawicieli MyDeal.pl. Materiały zostaną także udostępnione na stronach serwisu do pobrania przez wszystkich zainteresowanych.
Nadesłał:
MyDeal.pl
|
Komentarze (0)