Społeczeństwo » Społeczeństwo

Myloview dla „SOS Wiosek Dziecięcych”

Myloview dla „SOS Wiosek Dziecięcych”
Zobacz więcej zdjęć »
16 stycznia 2015 odbędzie się gala magazynu Businesswoman&life, podczas której zaplanowano premierę i licytację kalendarza przygotowanego by wesprzeć dzieci z domów dziecka „SOS Wioski Dziecięce”.

Organizatorzy wydarzenia pragną powtórzyć ogromny sukces grudniowej imprezy, na której udało się zebrać 34 tysiące złotych, które w całości zasiliły konto Fundacji „Akogo?”

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Po sukcesie kalendarza gwiazd magazynu Businesswoman&life i licytacji obrazów przygotowanych dla fundacji Pani Ewy Błaszczyk przyszła pora by wesprzeć stowarzyszenie „SOS Wioski Dziecięce”. Organizacja niesie pomoc dzieciom pozbawionym opieki rodzicielskiej oraz zagrożonym jej utratą. Jego misją jest stworzenie odpowiednich warunków do rozwoju i dostarczenie miłości dzieciom, dla których los był mniej łaskawy. Tym razem w pomoc zaangażowali się znani z show biznesu Panowie. Do akcji włączyli się między innymi: Zbigniew Wodecki, Artur Barciś i Mietek Szcześniak. Do współpracy przy kalendarzu zaproszone zostały także polskie kobiety sukcesu, w tym: Joanna Draniak-Kicińska, doktor Izabela Lenartowicz, Renata Gajowy, Eliza Perzyna. Specjalnie na galę Myloview stworzyło obrazy, które zaproszeni goście będą mogli licytować. Całkowity dochód zostanie zaś przekazany na rzecz wspomnianych domów dziecka. Propozycja ponownej współpracy jest dowodem zaufania dla marki,
z kolei kolejna możliwość wsparcia tak szczytnego celu jest dla Myloview powodem do dumy.

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Myloview to firma zajmująca się produkcją wysokiej jakości fototapet, obrazów, plakatów i naklejek. Szeroki asortyment produktów pozwala na zastosowanie ich zarówno we wnętrzach o charakterze mieszkalnym jak i w lokalach biurowo-usługowych. Wysoka jakość wyrobów została uzyskana dzięki zaawansowanej technologii druku lateksowego. Produkty firmy dostępne są m.in. w Niemczech, Francji, Wielkiej Brytanii oraz Stanach Zjednoczonych. Plany poszerzenia dystrybucji o kolejne kraje pozwolą na dotarcie do nowych grup odbiorców co umocni międzynarodowy prestiż Myloview.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

flypr

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »