Społeczeństwo » Społeczeństwo

Myloview i Businesswoman&life wspierają Klinikę Budzik

Myloview i Businesswoman&life wspierają Klinikę Budzik
Zobacz więcej zdjęć »
14 grudnia br. w Centrum Olimpijskim w Warszawie odbyła się premiera kalendarza gwiazd. Licytacja jego kart, które marka Myloview przekształciła w obrazy, pozwoliła na zebranie 34 tysięcy złotych. Zgromadzone środki w całości zasiliły konto Fundacji „Akogo?” stworzonej przez Panią Ewę Błaszczyk.

Zorganizowana po raz  czwarty uroczysta gala charytatywna przyciągnęła jak co roku liczne grono gości, którzy przybyli by wesprzeć działania Ewy Błaszczyk – założycielki, fundatorki i prezes Fundacji „Akogo?”. Organizacja zajmuje się pomocą dzieciom po ciężkich urazach mózgu, często przebywającym w śpiączce. Klinika Budzik, sfinansowana przez instytucję została otwarta w lipcu 2013 roku i po roku funkcjonowania może poszczycić się wybudzeniem ze śpiączki 12 pacjentów. W akcję wspierającą działania fundacji włączyło się w tym roku wiele kobiet, które odniosły sukces zarówno w świecie biznesu jak i show-biznesu.  Na kartach kalendarza uwieczniono w tej edycji między innymi: Katarzynę Pakosińską, Karolinę Malinowską, Beatę Tyszkiewicz, Annę Kolisz, Barbarę Woźniak i Monikę Dawidowską. Współpraca magazynu i marki Myloview polegała na przekształceniu stron kalendarza w obrazy, których licytację prowadził aktor Paweł Burczyk. Możliwość wsparcia tak szczytnej akcji stanowiła dla firmy powód do dumny i radość z możliwości pomocy tym najbardziej potrzebującym. 

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

www.myloview.pl

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Myloview to firma zajmująca się produkcją wysokiej jakości fototapet, obrazów, plakatów i naklejek. Szeroki asortyment produktów pozwala na zastosowanie ich zarówno we wnętrzach o charakterze mieszkalnym jak i w lokalach biurowo-usługowych. Wysoka jakość wyrobów została uzyskana dzięki zaawansowanej technologii druku lateksowego. Produkty firmy dostępne są m.in. w Niemczech, Francji, Wielkiej Brytanii oraz Stanach Zjednoczonych. Plany poszerzenia dystrybucji o kolejne kraje pozwolą na dotarcie do nowych grup odbiorców co umocni międzynarodowy prestiż Myloview.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

flypr

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »