Gospodarka » Bezpieczeństwo
Na zdrowie teleassistance
Zobacz więcej zdjęć » |
Zdrowie jest dla francuskiego społeczeństwa największym problemem. Do 2035 roku będzie we Francji ponad 20 milionów ludzi w podeszłym wieku. Obecnie jest ich prawie 13 milionów. Wśród nich są ponad dwa miliony osób potrzebujących opieki. Liczba ta będzie wzrastać.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Teleassistance, wdrożone dzięki współpracy Mondial Assistance i Orange, jest uzupełnieniem publicznego systemu opieki medycznej. Gwarantuje 24-godzinny dostęp do szerokiego wachlarza usług pomocowych i obsługowych. W jego ramach francuscy seniorzy mogą korzystać z pomocy w codziennych obowiązkach (utrzymanie domu, prace ogrodowe, drobne naprawy, dostarczanie zakupów), pomocy osobom potrzebującym opieki (pomoc osobom starszym i niepełnosprawnym, pomoc w zakresie transportu i podróżowania itp.), usług rodzinnych (opieka nad dziećmi, korepetycje itp.) oraz usług naprawczych (pogotowie hydrauliczne, elektryczne itp.). Dostęp do serwisów można aktywować w salonach Orange na terenie całej Francji oraz pod bezpłatnym numerem telefonu. Nie trzeba wykupywać abonamentu. Miesięczna opłata w wysokości 10 EUR upoważnia do nieograniczonej liczby kontaktów z Centrum Operacyjnym Mondial Assistance.
Wystarczy wcisnąć pomarańczowy przycisk znajdujący się w bocznej części wybranych telefonów i przytrzymać go przez 3 sekundy, aby uzyskać połączenie. Specjalnie przeszkolony konsultant Centrum Operacyjnego, znajdujący się po drugiej stronie linii telefonicznej, ustali potrzeby i zorganizuje pomoc. W nagłej sytuacji skontaktuje się także ze służbami ratunkowymi.
System opiera się na sieci sprawdzonych usługodawców - placówek medycznych, firm holowniczych i sprzątających, opiekunek, itd. - którzy podejmują interwencję i niosą pomoc po telefonie z Centrum Operacyjnego Mondial Assistance.
- Liczba i jakość usługodawców mają kluczowe znaczenie, gdyż przesądzają o szybkości i skuteczności pomocy. Mondial Assistance we Francji współpracuje z 7.000 podwykonawców, których wybrano na podstawie doświadczenia i profesjonalizmu. Swoje kompetencje potwierdzają każdego dnia, niosąc pomoc klientom Mondial Assistance. - mówi Jowita Firlej-Bobkiewicz, Business Development Manager dla rynku Telecom z polskiego oddziału Mondial Assistance.
Na całym świecie odsetek seniorów w społeczeństwie wzrasta. Prognozy ONZ przewidują, że do roku 2050 w krajach rozwiniętych udział osób powyżej 60. roku życia wzrośnie do 33% z obecnych 22,2%, a średnia wieku wydłuży się z 38,6 roku do 45,5 roku. Teleassistance stanowi dla nich szansę na normalne funkcjonowanie w społeczeństwie. - Dziś niemal każdy ma dostęp do telefonu. Tylko w Polsce, według danych GUS, w pierwszym kwartale 2008 r. były niemal 42 mln aktywnych kart SIM. Dlatego rynek teleassistance, czyli pomocy przez telefon, ma olbrzymi potencjał. - wyjaśnia Jowita Firlej-Bobkiewicz.
Grupa Mondial Assistance: interwencja, co 3 sekundy w każdym miejscu świata
Mondial Assistance jest międzynarodowym liderem rynku assistance, ubezpieczeń turystycznych i osobistej opieki. Obecnie zatrudnia ponad 9.350 osób, które porozumiewają się 40 językami, współpracując z siecią 400.000 usługodawców i 180 korespondentów na całym świecie. Z usług Grupy, świadczonych na wszystkich kontynentach, korzysta 250 milionów ludzi, tj. 4% światowej populacji. Grupa Mondial Assistance jest częścią Grupy Allianz.
www.mondial-assistance.com, www.mondial-assistance.pl
Nadesłał:
ap
|
Komentarze (0)