Technologie » Telekomunikacja

Nagroda Frost & Sullivan dla Interactive Intelligence

Nagroda Frost & Sullivan dla Interactive Intelligence
Zobacz więcej zdjęć »
Grupa Interactive Intelligence, międzynarodowy dostawca zintegrowanych rozwiązań z zakresu komunikacji IP dla biznesu, otrzymała prestiżowy tytuł Firmy Roku 2011, przyznawany przez światową firmę analityczną Frost & Sullivan. Dostawca został wyróżniony w kategorii systemów contact center.

Nagroda Frost & Sullivan dla centrów kontaktowych jest przyznawana corocznie jednemu dostawcy w oparciu o następujące kryteria: strategia rozwoju, realizacja wzrostu, stopień innowacyjności produktów i technologii, wartość oferowana klientowi oraz czołowa pozycja w zakresie penetracji rynku.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

„Interactive Intelligence jako jedyny dostawca systemów w branży centrów kontaktowych rozszerzył swoją działalność w 2010 roku we wszystkich sześciu podsegmentach rynku" - powiedział główny analityk Frost & Sullivan, Michael DeSalles. - „Imponujące jest to, że firma rozwinęła się w obszarach rynku nasyconych konkurencją o ugruntowanej pozycji, stając się równorzędnym rywalem najsilniejszych marek."

Metodologia matrycy stosowana przez Frost & Sullivan umożliwia zespołom ds. badań i doradztwa obiektywną analizę wyników każdej badanej firmy w zakresie każdego z kryteriów, porównanie ich z osiągnięciami konkurencji, a następnie przypisanie wskaźników wydajności. Z ogólną oceną 8,4 firma Interactive Intelligence wyprzedziła swoich dwóch najmocniejszych konkurentów, którzy uzyskali odpowiednio punktację 7,6 i 7,4.

„Interactive Intelligence od wielu lat wprowadza innowacje, które mają sens użytkowy; nie oferuje nowej technologii tylko dlatego, że to coś nowego" - powiedział DeSalles. - „Firma udowadnia, że potrafi rozpoznać potrzeby rynku i odpowiednio na nie reagować."

Firma Interactive Intelligence wprowadziła na rynek swój wszechstronny pakiet oprogramowania komunikacyjnego IP, Customer Interaction CenterTM (CIC), w 1997 roku. Został on zaprojektowany jako pojedyncza platforma, która eliminuje koszty i złożoność wprowadzaną przez systemy wielopunktowe.  Aktualnie firma posiada ponad 4000 klientów w 90 krajach świata.

„Interactive Intelligence stało się mocnym konkurentem największych i najbardziej znanych producentów, otwierając sobie drogę do dużych transakcji i zapewniając rozpoznawalność w tej dziedzinie" - powiedział DeSalles. - „Udało się to ze względu na konkretną ofertę produktową oraz jej stałe ulepszanie, ścisłą integrację aplikacji oraz bardzo dobre wskaźniki w zakresie łącznego kosztu posiadania i zwrotu z inwestycji."

Pełny raport Frost & Sullivan dostępny jest na stronie: http://www.inin.com/ProductSolutions/Documents/Frost-and-Sullivan-Award.pdf.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Kinga

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »