Kultura » Kultura
NAGRODY ZA SŁONECZNIKI - konkurs biura podróży Why Not HOLIDAYS
Zobacz więcej zdjęć » |
Słonecznik jest symbolem życia i słońca. Nie może więc dziwić, że właśnie ten kwiat stał się znakiem odbywającego się co roku w Krośnie festiwalu Karpackie Klimaty. Impreza ta jest świętem wszystkich tych, którzy uwielbiają dobrą zabawę, folkową muzykę, wyśmienite wino i jedzenie oraz klimat wielokulturowego pogranicza.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
W ramach tegorocznej imprezy biuro turystyczne Why Not HOLIDAYS - patron festiwalu - zaprasza do udziału w konkursie na... najpiękniejszy słonecznik. Nie chodzi tu jednak o żywy kwiat, ale jego artystyczne przedstawienie. Słoneczniki mogą być wykonane dowolną techniką, ale muszą mieć formę przestrzenną. Słoneczniki wraz z kartą zgłoszeniową należy przynieść do biura Grupy Why Not TRAVEL w Krośnie przy ul. Piłsudskiego 1 (Rynek) do 26 sierpnia br. do godz 18:00. Główną nagrodą jest voucher o wartości 2 tys. zł, który wykorzystać będzie można na dowolne podróże z oferty biura Why Not HOLIDAYS. Na laureata drugiego miejsca czeka rodziny obiad w restauracji Buda w Krośnie. Uczestnicy zabawy, których projekty zostaną wyróżnione przez jury mogą liczyć natomiast na upominki od Regionalnego Centrum Kultury Pogranicza. Oficjalne ogłoszenie wyników konkursu oraz wręczenie nagród nastąpi 2 września na krośnieńskim rynku, podczas finału Karpackich Klimatów.
- Konkurs to tylko jedna z atrakcji, jaką przygotowaliśmy w ramach Karpackich Klimatów - zdradza Łukasz Szuba z biura podróży Why Not HOLIDAYS. - Chcemy, aby podczas tegorocznej edycji festiwalu Krosno było pełne kwiatów. W każdą niedzielę sierpnia zapraszamy całe rodziny do naszego biura przy ul. Piłsudskiego 1, gdzie wspólnie będziemy rysować słoneczniki. Autorów najpiękniejszych prac również nagrodzimy.
Szczegóły oraz regulamin konkursu na stronie: http://www.whynotholidays.pl/pl/o-nas/aktualnosci,5/zrob-slonecznik-i-wygraj-wycieczke,d147.htm
Nadesłał:
agencja 9.90 PR
|
Komentarze (0)