Firma » Biznes

Najbliższe miesiące to czas doradców finansowych

• Instytut Keralla Research podaje, że prognoza skali inwestycji w małych i średnich firmach jest najlepsza od 6 lat. • To dobry czas również dla tych, którzy zajmują się produktami dla MŚP, jednak na sukces mogą liczyć tylko ci, którzy mają dostęp do szerokiej oferty, nie tylko kredytowej.

Tak dobrze nie było od 6 lat

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Instytut Keralla Research od lat zajmuje się badaniem nastrojów w sektorze MŚP i prognozowaniem trendów na kolejny kwartał. W najnowszej odsłonie badania, wyniki indexu ZAIR, który wskazuje na skalę inwestycji prowadzonych przez sektor MŚP, są lepsze nie tylko w stosunku do tych z poprzedniej edycji, ale i w ciągu ostatnich sześciu lat. Najwięcej inwestować chcą przedsiębiorcy z małych firm, zatrudniających od 10 do 49 pracowników. Osoby biorące udział w badaniu planują więcej inwestycji niemal w każdym z ośmiu przedstawionych obszarów (platforma e-commerce, maszyny i technologie, flota, oprogramowanie, nieruchomości, szkolenia pracownicze, działania reklamowe, zatrudnienie nowych pracowników). Inwestycje w środki trwałe najczęściej będą dotyczyły kupna nowych maszyn, służbowych samochodów oraz oprogramowania.

Dobry czas dla doradców finansowych

Lepsze prognozy dla przedsiębiorców, oznaczają także dobry czas dla osób, które zajmują się produktami dla MŚP. W tak dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości, będzie rosła rola solidnych partnerów, na których będzie można liczyć zarówno w sprawach operacyjnych, jak i przy wsparciu produktowym. 

- To, co w największym stopniu wpływa na sukces sprzedażowy doradcy finansowego, to komfort pracy. Jeżeli ma dostęp do najlepszych ofert na rynku, może liczyć na wsparcie operacyjne i technologiczne, a także wie, że pracuje w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, to nic nie stoi na przeszkodzie, aby osiągał dobre wyniki. W ANG Biznes dbamy o ten komfort. Zdajemy sobie sprawę z tego, że największą siłą firmy są ludzie, którzy ją tworzą. Staramy się więc, aby każdy doradca miał odpowiednie narzędzia do reprezentowania naszej marki w najlepszy sposób - mówi Paweł Mazur z ANG Biznes.

Inwestycje to nie tylko kredyt

Przedsiębiorcy często nie mają czasu, aby załatwiać ważne sprawy w kilku miejscach. Liczy się dla nich kompleksowość i dobra opinia, świadcząca o tym, że oferowane im usługi będą najwyższej jakości. Oferta doradcy finansowego powinna zatem zawierać nie tylko kredyty, ale i cieszącą się nadal dużą popularnością opcję leasingu czy faktoringu.

- W ANG Biznes wszystkie opcje finansowania przedsiębiorstw - zarówno banki i fundusze - są dostępne dla klienta w jednym miejscu. Jesteśmy częścią Grupy ANG, dzięki czemu mamy możliwość współpracy na różnych płaszczyznach, oferując także produkty finansowe dla klientów indywidualnych. Nasi doradcy mają dostęp do nowoczesnych narzędzi ułatwiających pracę oraz wymianę wiedzy, a także możliwość przekazywania i otrzymywania leadów - mówi Paweł Mazur.

Najważniejsze jest stworzenie długofalowych relacji z klientem

Najważniejszym aspektem pracy doradcy finansowego jest umiejętność stworzenia z klientem długofalowej relacji. Należy dbać o to, aby przedstawiona oferta była dopasowana do indywidualnych potrzeb klienta. Ważne jest zmienienie sposobu myślenia z „zarobić" na „zarabiać", w związku z tym, w doradztwie finansowym nie liczy się jednorazowy zysk, a klient, który powraca i poleca usługi kolejnym osobom.

- Praca z klientem firmowym to część pracy doradcy finansowego, która wymaga szczególnego podejścia i dużej wiedzy. Nie da się jej nauczyć z książek, internetu czy materiałów szkoleniowych. Z tego powodu stworzyliśmy Akademię ANG Biznes. Jej najważniejszym celem jest przygotowanie doradcy do pracy z klientem biznesowym, dzięki wiedzy praktycznej. Efekty tego programu przeszły nasze najśmielsze oczekiwania - wolne miejsca znikają błyskawicznie, a listy są pełne na kilka tygodni naprzód - dodaje Paweł Mazur.

 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

brandscope

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »