Gospodarka » Bezpieczeństwo

Najlepsi według Rzecznika Ubezpieczonych

Opublikowane w marcu sprawozdanie Rzecznika Ubezpieczonych za 2014 r., potwierdza solidność likwidacji szkód Concordii Ubezpieczenia. W sumie do Rzecznika Ubezpieczonych wpłynęło 15 429 skarg z zakresu ubezpieczeń gospodarczych, z tego zaledwie 12 skarg na WTUŻiR Concordia Capital SA

Stanowi to zaledwie 0,3% ogólnej liczby skarg z działu I. Przy czym, w omawianym okresie Concordia obejmowała ochroną, wynikającą z umów ubezpieczenia na życie, blisko 300 tys. klientówNatomiast na Concordię Polska TUW złożono 49 skarg, stanowiących 0,4% ogólnej liczby skarg w dziale II ubezpieczeń. Natomiast łączna liczba klientów Concordii, w ramach ubezpieczeń majątkowych, wyniosła w tym okresie blisko 875 tys. Natomiast współczynnik ilości skarg do udziału w rynku wynosi 49%, co plasuje Concordię w czołówce towarzystw ubezpieczeniowych. Oznacza to, że Towarzystwo posiada o połowę mniejszy udział w ilości skarg, w porównaniu z posiadanym udziałem w rynku. Statystycznie więc klienci skarżą się na Concordię bardzo rzadko. 

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:


Solidność i wysoką jakość likwidacji szkód Concordii Ubezpieczenia potwierdzają także niezależne konkursy, jak chociażby organizowany przez Gazetę Bankową ranking „Przyjazna Firma Ubezpieczeniowa”. Pod koniec 2014 r. Concordia, już po raz kolejny znalazła się w prestiżowym gronie laureatów.
Uplasowała się na podium, zajmując 2. miejsce w grupie ubezpieczeń komunikacyjnych i 3. - w dziale II, czyli w pozostałych ubezpieczeniach osobowych oraz ubezpieczeniach majątkowych.


Tak fakt ten skomentował wówczas Jacek Bielaczyk – Członek Zarządu Concordii Ubezpieczenia: Od lat stawiamy sobie za cel bycie firmą przyjazną klientowi. Dlatego tym bardziej cieszy nas znalezienie się po raz kolejny w gronie laureatów konkursu Gazety Bankowej. To dla nas powód do wielkiej dumy i zadowolenia, ale także pozytywny bodziec do dalszej pracy na rzecz naszych obecnych i przyszłych klientów.

 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

brandscope

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »