Gospodarka » Żywność
Najlepsze chwile z NESCAFÉ – już od 75 lat
Młodzież chętnie spotykała się, aby posłuchać ulubionej muzyki i bawić się do białego rana. Nikt nie chciał stracić ani chwili z tych niezwykłych wydarzeń! Był to także początek ery telewizji. Marka NESCAFÉ szybko zrozumiała siłę nowego medium i postanowiła połączyć ją z tym powszechnym pragnieniem wykorzystywania każdego momentu. Dlatego też, w swojej pierwszej reklamie telewizyjnej, w 1956 roku, marka ogłosiła, że przerwa reklamowa nie jest wystarczająco długa, żeby zaparzyć zwykłą kawę, ale jest wprost idealna, aby przygotować kawę rozpuszczalną…
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Każda chwila na wagę złota
Mimo że reklamy telewizyjne znacznie się wydłużyły, celebrowanie każdej chwili nadal jest bliskie filozofii marki. Kawa NESCAFÉ wciąż codziennie towarzyszy milionom ludzi na całym świecie, zapewniając im źródło przyjemności i inspiracji. W dążeniu do umilania każdego momentu, nieustannie się rozwija, wprowadzając na rynek nowe produkty. Marka stworzyła właśnie wyjątkowy wariant kawy rozpuszczalnej – NESCAFÉ Gold Crema. Niezwykle szybki proces przygotowania zapobiega utracie cennego czasu, który w całości można poświecić na delektowanie się ulubioną kawą.
Dzięki wyjątkowej recepturze kawa NESCAFÉ Gold Crema ma niezwykle harmonijny smak. Produkt ma formę lekkiego, jasnego pudru. Jego przyjemny aromat oraz naturalna delikatna pianka z pewnością zadowolą każdego kawowego smakosza. Jakość kawy została dodatkowo podkreślona przez nowe eleganckie opakowanie – jasna etykieta oraz złota nakrętka podkreślają wyjątkowość produktu.
Smak niezapomnianych chwil z NESCAFÉ – już od 75 lat
Każdego dnia, co sekundę, na świecie spożywa się aż pięć i pół tysiąca kubków kawy NESCAFÉ, z których każdy to jedna niezapomniana chwila. Marka NESCAFÉ, chcąc czynić wszystkie momenty wyjątkowymi, nie ustaje w tworzeniu nowych produktów oraz poszukiwaniu dla nich bardziej eleganckich i praktycznych opakowań. Już w 1962 roku blaszane puszki zastąpione zostały słoikami, które wciąż ewoluują, aby zapewnić miłośnikom marki NESCAFÉ jeszcze więcej przyjemności podczas relaksu przy filiżance ulubionego napoju. Zmianie ulegały też formy podawania kawy NESCAFÉ. W 1965 roku pojawiła się pierwsza na świecie kawa liofilizowana – NESCAFÉ Gold. Rok później kawa NESCAFÉ zmieniła formę z proszku na granulki. Obecnie kawy NESCAFÉ dostępne są w formie proszku, granulek, mieszanek oraz w kapsułkach przeznaczonych do parzenia w ekspresie.
Kawa NESCAFÉ jest już z nami od 75 lat. Właśnie teraz, 1 kwietnia 2013 roku, świętuje swój wielki jubileusz. Dokładnie 75 lat temu pierwsze puszki z kawą rozpuszczalną opuściły fabrykę w Szwajcarii. Mimo upływu czasu, marka NESCAFÉ wciąż ma mnóstwo pomysłów oraz energię, aby dalej się rozwijać. Nieustannie zachęca także do cieszenia się chwilą, tak aby każdy dzień był wyjątkowy i przyjemny. To dzięki temu najlepsze dzieje się z NESCAFÉ.
Sugerowana cena NESCAFÉ Gold Crema, 200g to ok. 28 zł.
Zastrzegamy, że firma Nestlé Polska S.A., będąca producentem, nie ma wpływu na ceny stosowane przez przedsiębiorców prowadzących działalność w zakresie dalszej sprzedaży produktów. Informacji o cenach ww. produktu na półce sklepowej należy poszukiwać w punktach sprzedaży.
Nadesłał:
joannat
|
Komentarze (0)