Gospodarka » Żywność
NAJNOWOCZEŚNIEJSZA LINIA W POLSCE
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
To kolejny etap rozwoju browaru SULIMAR, dzięki któremu firma zyskuje sporą przewagę konkurencyjną na rynku.
Innofill DMD to linia do rozlewu napojów o wydajności ok. 60 000 puszek pojemności 250l na godzinę. To pierwsza i jedyna w Polsce tak efektywna technologia z opcją ekspresowego przezbrajania, umożliwiająca rozlew do wszystkich dostępnych na rynku formatów puszek. Daje to możliwość, w bardzo krótkim czasie, przejścia z jednego na inne typy lub pojemności puszki. Linia wyposażona jest w pasteryzator tunelowy oraz przepływowy z pełni sterowanymi parametrami pasteryzacji. Pasteryzator przepływowy produkcji KHS skonstruowano na indywidualne zamówienie browaru SULIMAR. Gwarantuje on dużą wszechstronność i umożliwia pasteryzację wszystkich napojów do temperatury 98 st. C. Nowa inwestycja SULIMARU wyposażona jest także automatyczny system mycia CIP.
Dzięki Innofill DMD browar w higieniczny sposób może rozlewać zarówno produkty gazowane, jak i niegazowane, w tym: soki, wine coolers, napoje typu RTD, napoje energetyzujące, izotoniczne, nutraceutyki, a także piwo.
„Inwestycja ta, to kolejny istotny etap rozwoju naszej firmy” - mówi Adam Bogacz Dyrektor Rozwoju browaru SULIMAR – „Wcześniej wprowadziliśmy rygorystyczny system kontroli jakości, nowy system New Product Development, a także usprawniliśmy pracę z dostawcami. Wszystkie te posunięcia miały na celu poprawę jakości produkcji oraz zapewnienia lepszego serwisu i warunków współpracy z klientami.”
SULIMAR to średniej wielkości w 100% polski, regionalny browar z Piotrkowa Trybunalskiego, który znany jest z produkcji piw klasy premium z linii CORNELIUS, ocenianych za jedne z najlepszych dostępnych na rynku. To także wytwórca innych napojów gazowanych i niegazowanych, jak również uznany w Polsce i za granicą producent w obszarze marek własnych.
| Nadesłał:
            poprostu | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)