Technologie » Komputery
Najnowsza wersja usługi Oracle RightNow Cloud zapewnia szybkie reagowanie na problemy klientów
Firma Oracle poinformowała o wprowadzonej w lutym 2013 r. wersji usługi Oracle RightNow Cloud Service, która zawiera nowe funkcje automatyzujące wdrażanie złożonych reguł biznesowych potrzebnych do obsługi klienta oraz ułatwiające zarządzanie tymi regułami.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Przeczytaj również
Obsługa zgłoszeń klientów podlegających złożonym regułom biznesowym może być dla wielu przedsiębiorstw kosztowna, trudna i wymagająca dużych nakładów pracy. Ponadto często wiąże się z długą serią interakcji z klientami, którzy próbują rozwiązać problem drogą telefoniczną lub mailową.
Oracle RightNow Policy Automation umożliwia ekspertom ds. reguł skuteczne zarządzanie regułami i aktualizacjami, jak również sprawne odpowiadanie na zapytania klientów przez Internet, co pozwala uniknąć eskalacji kosztów.
Najnowsza wersja pakietu pozwala przedsiębiorstwom i instytucjom natychmiast udzielać klientom dokładnych, aktualnych i istotnych odpowiedzi w odpowiednim momencie, w czasie rzeczywistym i za pomocą wielu różnych urządzeń.
Oracle RightNow Cloud Service umożliwia odpowiednim pracownikom dostarczanie klientom wielu informacji - o uprawnieniach do zasiłków, pomocy społecznej, zobowiązaniach podatkowych, możliwości ubiegania się o pozwolenia, czy składkach ubezpieczeniowych – w intuicyjny i przystępny sposób.
Wersja usługi Oracle RightNow Cloud wprowadzona w lutym 2013 r. pomoże przedsiębiorstwom i instytucjom zapewnić:
* większą wydajność biznesową - dzięki zautomatyzowanej technologii podejmowania decyzji z wykorzystaniem języka naturalnego, co obniża złożoność i zmniejsza ryzyko błędów związane z ręcznym wprowadzaniem danych;
* większą przejrzystość decyzji dla klientów i mniejszą konieczność kontroli - dzięki automatycznemu generowaniu raportów z audytu, które dokumentują i uzasadniają każdy etap procesu podejmowania decyzji;
* większe zadowolenie klientów - dzięki zadawaniu wyłącznie istotnych pytań i szybkiemu udzielaniu dokładnych odpowiedzi dotyczących danego klienta;
* szybsze reagowanie na zmiany w regułach, prawie i cenach - dzięki aktualizacjom, którymi użytkownicy biznesowi mogą obecnie zarządzać za pomocą jednego dokumentu, automatycznie publikowanego w sieci WWW.
Nadesłał:
Oracle
|
Komentarze (0)