Gospodarka » Przemysł

Navigator na boisku

Navigator na boisku
Zobacz więcej zdjęć »
Markowe futbolówki i piłki do gry w siatkówkę firmy Kappa to propozycja na wakacje dla klientów stacji LOTOS. Nieustannie rośnie popularność programu premiowego Navigator – od jego rozpoczęcia w 2008 r. wydano prawie 1,1 mln kart.

Program premiowy Navigator ma nową ofertę produktów sezonowych. Wiosna i lato to okres relaksu i większej aktywności na świeżym powietrzu.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Już po kliku dniach od wprowadzenia ich do oferty klienci sieci LOTOS uczestniczący w programie premiowym Navigator odebrali kilka tysięcy sztuk piłek siatkowych. To aktualnie najlepiej wymieniany produkt na punkty.- informuje Magdalena Jurdziak, szef biura marketingu spółki LOTOS Paliwa.

Z myślą o klientach tankujących mniejsze ilości paliwa LOTOS zadbał o szybką dostępność produktów, które można już otrzymać za 25 punktów (piłka siatkowa z pompką) lub 30 punktów (piłka nożna z pompką). Klienci cenią sobie kompleksowość oferty, czyli możliwości odbioru piłki w zestawie z pompką.

Wakacje coraz bliżej i chociaż piłek powinno wystarczyć do końca sierpnia, warto pamiętać, że oferta jest ważna do wyczerpania zapasów. Jeśli komuś brakuje kilku punktów do odebrania ulubionej piłki Kappa to można pomyśleć o doładowaniu konta punktowego poprzez zakup paliw Dynamic (podwójne punkty), płynu do spryskiwaczy Navigator (+5 punktów), napoju energetycznego Dynamic (+1 punkt) lub sezonowych ofert produktów sklepowych.

Navigator 2

Dobór nagród do drugiej edycji Nawigatora, która rozpoczęła się wiosną tego roku, nastąpił w oparciu o sugestie Klientów, które wpływały za pośrednictwem strony internetowej programu premiowego (www.lotosnavigator.pl), infolinii (0 801 345 678) oraz innych kanałów komunikacji.

Dwie silne, międzynarodowe marki Fila i Philips wspierają drugą edycję Navigatora. Produkty marki Fila wprowadziły do oferty sportową nutę, dlatego można w niej znaleźć czapeczkę bejsbolową, torbę sportową oraz modny dres. W przypadku marki Philips wśród zalet produktów można wymienić praktyczną stronę użytkowania nagród. W kolekcji jest mikrowieża hi-fi, którą można umieścić także na ścianie, poręczny odkurzacz samochodowy czy też nowoczesna aluminiowa latarka diodowa. Wszystkie produkty charakteryzują się trałowością i doskonałą jakością.

Szczegółowe informacje dotyczące programu premiowego Navigator znajdą Państwo tutaj.

W styczniu 2009 r. minęło trzynaście lat istnienia spółki LOTOS Paliwa, która odpowiada za rozwój i zarządzanie ogólnopolską siecią stacji paliw LOTOS. Aktualnie w sieci LOTOS funkcjonuje łącznie 318 stacji dogodnie zlokalizowanych w miastach i przy trasach przelotowych. Te ostatnie, dzięki dużym parkingom, są także doskonałym miejscem do odpoczynku w czasie podróży. Spółka realizuje również inwestycje związane z budową stacji przy autostradach w ramach tzw. Miejsc Obsługi Podróżnych. LOTOS Paliwa posiadają również certyfikowany przez PCBC S.A. system zarządzania jakością w zakresie hurtowego obrotu i dostarczania do stacji paliw benzyn i olejów napędowych do pojazdów samochodowych oraz hurtowego obrotu lekkimi olejami opałowymi.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

ap

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »