Dom » Wnętrza
NESCAFÉ Polska – nowy profil na 75. urodziny marki
Zobacz więcej zdjęć » |
Celem działań jest stworzenie płaszczyzny komunikacji angażującej konsumentów oraz utrwalającej pozytywny wizerunek marki NESCAFÉ. Koncepcja kreatywna projektu opiera się na przedstawieniu bohaterów z przeszłości, którzy przenoszą konsumentów do najważniejszych i najbardziej ciekawych momentów w historii marki NESCAFÉ, prezentując tym samym ciekawostki dotyczące kawy oraz procesu jej wytwarzania.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Aby zwiększyć zaangażowanie i interakcję z użytkownikami, na fanpage’u, NESCAFÉ Polska powstała aplikacja konkursowa „Zaprojektuj plakat NESCAFÉ”. Do 27 marca fani marki mogą zaprojektować plakat NESCAFÉ prezentujący lata 50., 80. XX w. oraz rok 2013. Autorzy dziesięciu najciekawszych zdaniem komisji konkursowej plakatów otrzymają ekspresy do kawy NESCAFÉ Dolce Gusto. Pozostali uczestnicy konkursu mają szansę otrzymać jeden spośród 1500 klasycznych czerwonych kubków NESCAFÉ – o tym, kto zostanie jego posiadaczem zadecydują internauci.
Koncepcję i kreację projektu przygotowała agencja LIQUID, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC Interaction.
NESCAFÉ to uznana międzynarodowa marka kaw rozpuszczalnych o bardzo szerokim portfolio produktów. W jej ofercie znajdują się m.in. takie warianty kaw jak popularna NESCAFÉ Classic, łagodna Sensazione Creme, pełna gama Gold, ekskluzywne Espresso, miksy kawowe „3 w 1” oraz systemy ekspresów i kaw w kapsułkach Dolce Gusto.
Nadesłał:
joannat
|
Komentarze (0)