Rozrywka » Gry

Nesquik i gry Globalne ocieplenie

Nesquik i gry Globalne ocieplenie
Zobacz więcej zdjęć »
Pyszna, lodowa nowość Nestlé pod dobrze już znaną marką NESQUIK została wzbogacona o dodatkową atrakcję dla najmłodszych konsumentów - zestaw edukacyjnych gier "Globalne ocieplenie. Uratuj lody".

Przypominamy o pysznej, lodowej nowości Nestlé pod dobrze już znaną marką NESQUIK! Ponadto z przyjemnością informujemy, że dla najmłodszych konsumentów przygotowaliśmy dodatkową atrakcję - zestaw edukacyjnych gier "Globalne ocieplenie. Uratuj lody"

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

NESQUIK TUBKA NOWOŚĆ to czekoladowy lód ukryty w tubie do wyciskania. Ściskając tubkę  sprawiasz, że wyłania się z niej czekoladowy mus lodowy. NESQUIK Tubka to lód o miękkiej konsystencji, który można zjeść lub wypić. Dzięki tym możliwościom dostarcza dużo frajdy najmłodszym. Jednocześnie daje pewność rodzicom, że dają swym pociechom zdrową przekąskę, gdyż jeden lód NESQUIK Tubka zaspakaja 15% dziennego spożycia wapnia.

Proponowana cena: 2 zł (65ml)

Dobrze znani dzieciom - królik NESQUIK i BluMiś mają jeszcze jedną atrakcję - zestaw gier „Globalne ocieplenie. Uratuj lody". 6 edukacyjnych zabaw dla najmłodszych użytkowników zwraca uwagę na istotne problemy ekologiczne i wskazuje możliwości ich rozwiązania.

Do wyboru mamy gry będące jednocześnie sposobami walki z globalnym ociepleniem:

  • Zbuduj rurociąg z fabryki do oczyszczalni
  • Oczyść po turystach park
  • Zatrzymaj trujący dym z kominów
  • Rozładuj korki w mieście
  • Ogranicz zużycie energii
  • Zatrzymaj wycinanie lasów

Gry te dostępne są na stronie internetowej www.blumis.pl. Ponadto w czerwcu zostały dołączone do prasy dziecięcej - Hugo i Cartoon Network. Gry zostały przygotowane przez agencję Pro-creation.

Wprowadzenie gier edukacyjnych „Globalne ocieplenie. Uratuj lody" wspiera kampania internetowa. Lody NESQUIK są także wspierane kampanią telewizyjną prowadzoną od maja do końca lipca. Reklamę przygotowała agencja Publicis, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediaedge:cia.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

ap

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »